Legyél kicsi vagy nagy,...

 

...tapasztalatunk a mikrovállalkozásoktól kezdve

a multikig terjed.

Kültéri klíma és tótechnika keresőoptimalizálás

Közösségi média optimalizálás, off-site keresőoptimalizálás és online média kampány

  • Tevékenység:
    • Közösségi média optimalizálási (SMO) stratégia tervezése és kivitelezése
    • Videó-, és képmegosztó csatornák menedzsmentje, tartalom optimalizálás
    • Banner tervezés, készítés
    • Blog indítása, tartalom menedzsment
    • Fórum- és blog marketing
    • Off-site keresőoptimalizálási stratégia tervezése, linképítés
    • Online média vásárlás (banner elhelyezés)
    • Online PR (PR cikkek, hírlevél)

A projekt leírása

A kertépítéssel kapcsolatos öntözőberendezések, kültéri hűtő- és párásító berendezések, tótechnika piaca Magyarországon az egyik legkompetitívebb piac.
A piacot kevés, de nagy jelentőségű szereplő dominálja, a piacra lépés, vagy a piaci helyzet megváltoztatása nagy kihívást jelent a kisebb marketing költségvetéssel rendelkező cégek számára.

A feladat egy már néhány éves múltra visszatekintő, de keresőoptimalizálási szempontból rosszul felépített weboldallal rendelkező cég online láthatóságának növelése, a keresőkben a releváns kifejezésekre történő jó helyezés elérése volt. (Egyes fontos kulcsszavakra az oldal még az első 450-1000 találatban sem szerepelt.)
Mivel a weboldalt egy későbbi időpontban tervezték megújítani, csak off-site online eszközöket vehettünk igénybe, így a kampány fő eleme a közösségi média optimalizálás (SMO) és a linképítés lett.
A linképítés során nagy figyelmet fordítottunk arra, hogy a választott oldalak jó page rank értékkel rendelkezzenek (min.
2-4-es page rank), illetve a linkgyűjtemények esetén ne legyen olyan kifelé mutató linkjük, ami a keresők által negatívan rangsorolt oldalakra mutat (pl.: szerencsejáték, pornográf tartalmú oldalak, stb.).

Eredmények

  • 2 hónap alatt közel 300 katalógusból, cégadatbázisból, linkgyűjteményből szereztünk a weboldaramutató linket
  • A blog heti olvasottsága a kampány időszakban: 10.000 unique user
  • Az egyik legfontosabb kulcsszóra a Google találati listájában az első 2 oldalon a 20-ból 18 helyen jelent meg az oldal, illetve az ahhoz kapcsolódó közösségi média csatornák (az első 30 találatból 21-ben jelent meg)
  • 8 videómegosztó oldal folyamatos menedzsmentje és optimalizálása (profilok-, kedvencek-, playlistek-, gyorslisták kialakítása, értékelések, hozzászólások)
  • A videók nézettsége a kampány időtartama alatt meghaladta a 6000-et
  • A céges weboldal elhelyezkedése a Google találati listáján az egyik legfontosabb keresőkifejezésre a 3. hét után 66%-kal javult
  • Közel 30 fórum használata folyamatosan

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga