Legyél kicsi vagy nagy,...

 

...tapasztalatunk a mikrovállalkozásoktól kezdve

a multikig terjed.

Konyhafelszerelés AdWords kampány

Webáruház keresőhirdetés kampány

  • Dátum:

    2013.

  • Tevékenység:
    • AdWords keresőhirdetés kampány felállítása, menedzselése
    • Hirdetési kísérletek készítése
    • Folyamatos kulcsszó menedzsment

A projekt leírása

Folyamatos keresőhirdetés kampány konyhafelszereléseket forgalmazó webáruház számára.

Eredmények

  • Közel 1%-os konverziós arány
  • A keresőhirdetés az online marketing csatornák közül az egyik legfontosabb értékesítési csatornává vált
  • A konverzióoptimalizálás segítségével a kattintási költség (CPC) a hatodára csökkent
  • A hirdetések tartósan az első 3 pozícióban jelennek meg
  • A hirdetések átkattintási arány átlagban 4-5%, de egyes hirdetéseknél és hirdetéscsoportoknál meghaladja a 10%-ot is

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga