Fedezd fel,...

 

...hogy működik a digitális világ, az online marketing,

ismerd meg a legfontosabb szakkifejezéseket!

2014-01-26

E-mail marketing

Az e-mail marketing a direkt marketing egyik formája melyben a hirdető célcsoportját e-mail-ek segítségével éri el.

 

Az e-mail címzettje lehet előzőleg már a hirdető weboldalán, egyéb felületén levelező listára feliratkozott érdeklődő, vagy direkt marketing ügynökség címlistáján regisztrált, a kívánt célzási szempontok szerint szűrt felhasználó.

Az e-mail marketing célja lehet:

  • értékesítés: új vevők szerzése vagy korábbi vásárlók újravásárlásra ösztönzése pl. exkluzív akciókkal
  • meglévő vásárlók lojalitásának növelése (pl. értesítés új termékről, új blogbejegyzésről, ingyenesen letölthető tudásanyag felajánlása, stb.)

 

Az e-mail marketinghez tartoznak a cégek által épített, e-mail alapú adatbázisok létrehozására irányuló törekvések és a levelek fizikai kiküldésének körülményei is.

A Magyarországon jelenleg hatályos jogszabályok értelmében a cégek kereskedelmi, reklám szándékból csak e-mail adatbázisba feliratkozott, az ilyen célú küldemények fogadásához kifejezetten hozzájáruló felhasználóknak küldhetnek e-mailt. (Cégek gyűjtő e-mail címére elméletileg küldhető reklám tartalmú e-mail.)

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga