Fedezd fel,...

 

...hogy működik a digitális világ, az online marketing,

ismerd meg a legfontosabb szakkifejezéseket!

2012-09-25

Módosított általános egyezés (modified broad match)

A Google AdWords szöveges hirdetései az általunk meghatározott keresőkifejezések esetében jelennek meg.

A keresőkifejezés egyezésének típusát különböző írásjelek használatával határozhatjuk meg.

Ha a szinonímákra, kapcsolódó kifejezésekre nem szeretnénk megjelentetni hirdetésünket, de más, releváns kulcsszavakra igen, akkor akkor módosított általános egyezést kell használnunk (modified broad match).

Ennek jele a módosítandó kulcsszó elé illesztett + jel. (Bárhol elhelyezhető a kifejezésben.)

Használja ezt az egyezési típust... Ezzel az írásjellel... Ha hirdetését ilyen kereséseknél szeretné megjeleníteni... Példa
általánosegyezés-módosító +kulcsszó közeli változatok, de nem szinonimák vagy kapcsolódó keresések

+örökbefogadás +kiscica +budapest;

+örökbefogadás
kiscica
+budapest 

Táblázat forrása: Google Sugó

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga