Fedezd fel,...

 

...hogy működik a digitális világ, az online marketing,

ismerd meg a legfontosabb szakkifejezéseket!

2012-09-24

Minőségi pontszám

= Quality Score

A Minőségi Pontszám a Google hirdetések minőségének, relevanciájának mérőszáma, a hirdetés helyezésének (Ad Rank) egyik meghatározója a maximális CPC mellett.

Értéke 1-10 között mozoghat. Minden kereséskor újra kalkulálódik.

A Minőségi Pontszámot meghatározza:

  • a hirdetés minősége
  • a landing page, érkeztető / fogadó oldal minősége
  • a hirdetésre történő kattintások aránya (CTR)

A Minőségi Pontszám befolyásolja:

  • a hirdetés megjelenését (nagyon alacsony minőségi pontszám és alacsonyabb büdzsé mellett nem fog megjelenni a hirdetés)
  • a hirdetés pozícióját
  • a hirdetések, kattintások árát
  • a hirdetés természetes találatok fölötti megjelenését.

Minél magassabb a minőségi pontszám, annál alacsonyabb a minimális CPC, amit a hirdetésre történő kattintás esetén fizetnünk kell.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga