Fedezd fel,...

 

...hogy működik a digitális világ, az online marketing,

ismerd meg a legfontosabb szakkifejezéseket!

2012-09-25

CPC (Actual CPC)

= Actual Cost per Click, tényleges kattintási költség

Az az összeg, amit kattintás alapú hirdetés árazás esetén végül egy kattintásért fizetnünk kell.

A Google AdWords-ben ennek értékét befolyásolja a minőségi pontszám, az "Ad Rank" (tehát közvetve a CTR, az átkattintási arány is hat rá), a maximális CPC és a versenytársak licitjei, illetve a saját licit.

Általában kevesebb, mint a maximális CPC.

CPC (Actual CPC)= utánunk következő hirdetés Ad Rank-je / saját hirdetés Minőségi Ponszáma + 0,01,$

A kevésbé jó minőségű, alacsonyabb minőségi pontszámmal rendelkező hirdetésekért többet kell fizetni.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga