Fedezd fel,...

 

...hogy működik a digitális világ, az online marketing,

ismerd meg a legfontosabb szakkifejezéseket!

2012-09-25

Aukció

A Google AdWords, az eTarget, a facebook marketplace hirdetési  rendszerében a hirdetésekért fizetendő összeget valós idejű  "aukción", egy licitrendszer alapján határozzák meg. (Más PPC, pay per click árazású rendszereknél is használják ezt a megoldást.)

Azon kívül, hogy a hirdető mennyit hajlandó fizetni egy hirdetésre történő kattintásért, a tényleges költséget közvetlenül vagy közvetve befolyásolja a hirdetés minősége és a versenytársak ajánlata is. Tehát nem feltétlenül az fog a legjobb pozícióban megjelenni, aki sokat hajlandó fizetni egy hirdetésért, viszont akinek "rosszabb minőségű", kevésbé releváns a hirdetése, annak többet kell fizetnie egy kattintásért, magasabb licitet kell beállítania.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga