Fedezd fel,...

 

...hogy működik a digitális világ, az online marketing,

ismerd meg a legfontosabb szakkifejezéseket!

2010-02-21

A/B split teszt

Az A/B split teszt az online marketing alapvető eszköze. Lényege, hogy egy kampány szöveget, fogadó oldalt, hírlevél szöveget, stb. 2 változatban készítünk el és a felhasználók két csoportján teszteljük ezek hatását, konverzióját. Hírlevél esetén 10%-os mintán, teszt csoporton érdemes tesztelni, 50-50%-os arányban megosztva a két verziót. A Google website optimizer eszköze weboldalak, landing page-ek A/B tesztjét teszi lehetővé, míg az AdWords segítségével automatikusan beállítható a teszt funkció. (A program automatikusan figyeli a hirdetések teljesítményét és amikor eléri a szignifikáns értéket, az alacsonyabb teljesítményűt automatikusan leállítja.)

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga