A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Webergonómiai tanácsadás

Már van weboldala, de nincs elég látogatója, nem éri el vele a kitűzött értékesítési célokat?

 

Sok látogatója van, de gyorsan elhagyják weboldalát?

 

Nem tudja, mi a probléma a honlapjával, hogyan tehetné sikeresebbé oldalát?

 

Webergonómiai tanácsadásunk keretén belül segítünk Önnek, hogy

  • weboldala jobban megfeleljen jelenlegi látogatói igényeinek,
  • a weboldalra látogató érdeklődők visszatérő látogatóvá váljanak,
  • weboldalával elérhesse a kitűzött célokat (pl.: interaktív kommunikáció a felhasználókkal, értékesítés, stb.)
  • weboldala összhangba kerüljön marketing- és értékesítési céljaival,
  • weboldala értékes része legyen marketing stratégiájának.

Szolgáltatásunk nem csak a webdesign átalakítására irányul, első lépésként elemezzük weboldala

  • felépítését, struktúrjáját,
  • analitikai adatok alapján a látogatók weboldalon végzett tevékenységét (belépési pontok/kilépési pontok, oldalon töltött idő, stb.)
  • a jelenlegi dizájnt, tartalmat, szövegezést.

"Honnan tudom, hogy valóban hatékony volt-e az oldalam átalakítása?"

Hogy valóban objektív képet kaphasson oldala teljesítményéről javasoljuk, hogyha még nem rendelkezik webstatisztikai szoftverrel - mely segítségével részletes adatokat kaphat weboldala teljesítményéről, látogatói tevékenységéről -, vegye igénybe a Google Analytics szolgáltatást. Ez egy teljesen ingyenesen elérhető szolgáltatás, mely részletes statisztikát kínál.

Az átalakítás előtti és utáni statisztikai adatok összehasonlításával mérhetővé válik az oldal teljesítményének javulása, de hasznos információkat nyerhet értékesítési és megkeresési adatainak figyelemmel kíséréséből is.

 
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Új weboldalt szeretne, de nem tudja, hogyan kezdjen hozzá? 

Egy új weboldal elkészítése összetett feladat, sok, a weboldal sikere szempontjából kulcsfontosságú kérdést kell megválaszolnunk:

  • Mi legyen a domain név? (Ennek kiválasztása ma már nem is olyan egyszerű feladat, mert a domain név lehet ékezet nélküli, ékezetes, tartalmazza-e a cég nevét, vagy inkább a tevékenységére utaljon, mi legyen a végződése, stb.)
  • Milyen szolgáltatót válasszunk?
  • Milyen célokat szolgáljon az oldal? Kapcsolatfelvételre ösztönözzön, vagy közvetlen értékesítési célokat szolgáljon?
  • Hogyan alakítsuk ki az oldal struktúráját?
  • Hogyan navigáljanak, haladjanak majd a látogatók?
  • Hogyan lehet keresőbaráttá tenni a weboldalt?
  • Milyen legyen a design? Legyen egyedi, vagy személyre szabott sablont válasszunk?
  • Milyen platformon, keretrendszerben készüljön a weboldal
  • Legyen egyszerűen frissíthető a  tartalom, vagy ezt bízzuk a webmesterre?
  • Milyen szöveg kerüljön az oldalra?
  • Hogyan tegyük akadálymentessé a honlapot?
 
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga