Keress meg minket,...

 

...hogy céged digitális jelenléte ne csak maradandó,

de üzletileg hasznos is legyen!

Webanalitikai elemzés

Túl sokat költ különböző online reklámeszközökre, de úgy érzi, hogy kiadásai nem térülnek meg?

 

Szeretné tudni, hogy hogyan érhet el még több bevételt weboldalával?

 

Ismeri weboldala látogatóit, tudja, hogy mit keresnek a honlapján?

 

A legtöbb offline médiummal ellentétben az interneten lehetőség van az érdeklődők, a weboldal látogatók megismerésére, a honlapon végzett tevékenységük követésére.

A látogatottsági adatok mérésének legegyszerűbb módja az ingyenes Google Analytics követőkód beépítése a weboldalba.

A forgalmi adatok elemzése segít a különböző reklámeszközökre fordított kiadások optimalizálásában, a médiamix megtervezésében, a konverzók optimalizálásában, a weboldal struktúrájának átalakításában. Megmutatja azt is, hogy mely szövegeken kell változtatni annak érdekében, hogy több kapcsolatfelvétel, megrendelés történjen.

 A forgalom elemzéséből megtudhatjuk:

  • Melyik online reklám kampányunk volt a legsikeresebb, vonzotta a legtöbb látogatót? (Az offline, de a weboldalra forgalmat generáló reklámeszközök hatékonysága is mérhető.)
  • Az egyes reklámeszközök teljesítményének értékelésével megtudhatjuk, melyik az az eszköz, amit a későbbiekben is érdemes alkalmazni, illetve az egyes eszközök milyen súllyal szerepeljenek a médiamixben.
  • Milyen hatása volt egy kampánynak weboldalunk forgalmára, elérte-e a kampány a kitűzött célokat?
  • Az analitikai adatok felhasználásával a jövőbeli kampányok - a jobb teljesítmény érdekében - optimalizálhatók.
  • A reklámok hatására az oldalra érkező minőségi látogatók megtalálták-e azt a terméket, szolgáltatást, amit kerestek?
  • Látogatóink mennyi időt töltöttek az oldalunkon, mely oldalakat olvasták?

Megtudhatjuk, mik a legértékesebb tartalmak az oldalon, melyek a legnépszerűbb termékek, mely, üzleti szempontból lényeges oldalak forgalmát kell növelni.

  • Mekkora a látogatók konverziós aránya, hol hagyják el a látogatók a weboldalt?

Az elemzésből megtudhatjuk, hogy a megfelelő oldal megtekintése, a tőlük elvárt tevékenység végrehajtása után hagyják-e el a látogatók a weboldalt, vagy egy üzletileg fontos oldalról lépnek ki.

  • Felfedezhető-e a látogatók viselkedésében valamilyen közös vonás, megfigyelhetők-e szezonális trendek a látogatottsági statisztikában?

A különböző trendeket feltérképezve lehetőség van célzottabb, hatékonyabb reklámkampányok tervezésére, melyek kisebb költségek mellett nagyobb forgalmat eredményeznek.

Az egyik legösszetettebb forgalmi adatokat nyújtó program a Google Analytics, mely a fenti kérdéseken túl sok más, a megalapozott reklámstratégia kialakítása szempontjából fontos kérdésre is választ ad.

A Google Analytics egy, az oldalba épített mérőkód segítségével gyűjti a statisztikai adatokat a látogatókról. 

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga