A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Közösségi média optimalizálás (SMO)

Mi az az SMO?

A közösségi oldalak, tartalommegosztók növekvő szerepét mutatja, hogy Amerikában például a keresőtalálatok között a közösségi oldalakon elhelyezett tartalmak 20%-ban jelennek meg a keresési eredményekben, a Google pedig már "real time" indexeli a twitter hozzászólásokat, illetve a Google+ bejegyzéseket.

Mint ahogy a statisztikából kitűnik, minden olyan vállalkozásnak, mely számára fontos az online jelenlét, számolnia kell a közösségi média eszközökkel.

Az SMO közösségi média optimalizálást jelent, azaz a saját weboldal, saját tartalom különböző közösségi médiában történő megjelnésének koordinálását, optimalizálást.

Lényege, hogy a közösségi média eszközöket integrálva, vagy egymástól függetlenül a terméknek, üzenetnek, célcsoportnak legmegfelelőbb módon használjuk fel.

A közösségi média oldalak - közösségi könyvjelzők, közösségi weboldalak, videómegosztók, stb. - felhasználásával segíti a keresőoptimalizálást is, támogatja a brandépítést, de akár termékbevezetés eszköze is lehet.

 

"Milyen eredménnyel járhat a közösségi média optimalizálás?"

Az egységes, kulcsszavakra optimalizált vizuális és verbális kommunikáció fontos az image- és brandépítés szempontjából: segítségével a cég, termék könnyebben azonosítható, megbízhatóbbnak tűnik a felhasználók szemében.

Keresőoptimalizálás szempontjából értékes backlinkeket eredményez.

Növeli a vásárlók márkahűségét, segíti a törzsvásárlói kör kiépítését.

Termékbevezető kampány eszköze is lehet és segítségével növelhető a weboldal forgalma.

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga