A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Közösségi média marketing

A magyar üzleti döntéshozók több, mint 70%-a van jelen valamilyen közösségi oldalon, az e-mail-ek olvasása után pedig a közösségi oldalakon eltöltött idő teszi ki az internetezésre fordított idő legnagyobb részét.

A közösségi portálok, oldalak marketing célú használata több módon is lehetséges:

  • részvétel a fórumokon,
  • közösségek, rajongói oldalak kialakítása a termék köré,
  • szöveges és multimédiás tartalom megosztása,
  • fizetett hirdetés közösségi oldalakon, stb.

A közösségi portálokon a márkaoldalak kommunikációja akkor ér el a fogyasztókhoz, ha azok "engedélyt adnak rá" azzal, hogy követik a cég oldalát, feliratkoznak az oldal frissítéseire. A felhasználók figyelmét portált függően különböző módon kelthetjük fel: applikációkon keresztül meghirdetett nyereményjátékkal, hirdetésekkel, egyedi ajánlatokkal.

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga