A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Keresőoptimalizálási audit

 

Úgy érzi, jó a honlapja, de mégsem érkeznek a látogatók, vagy sokan azonnal visszafordulnak?

Ennek egyik oka lehet, hogy a keresők találatai között nem az Ön számára releváns keresőkifejezésekre találják meg oldalát a látogatók. A keresőrobotok nem azt tartják fontosnak, amit Ön szeretne: más kulcsszavak alapján rangsorolják oldalát.

 

Szeretné tudni, hogyan javíthatja oldala teljesítményét, helyezését a Google keresőjében a vállalkozása számára fontos kifejezésekre?

A keresőoptimalizálás első lépése a weboldal elemzése, annak felmérése, hogy a keresőrobotok jó rangsorolásának alapvető követelményei milyen mértékben teljesülnek.

A Google keresőrobotjai a weboldalakat közel kétszáz, súlyozott kritérium alapján rangsorolják. A sorba rendezés paraméterei alapvetően két csoportba sorolhatók:

  • az egyik csoportba a weboldalon, illetve annak forráskódjában szereplő (on-site) információk tartoznak,
  • a másikba pedig a weboldalon kívüli (off-site), az azzal kapcsolatba hozható információk, linkek tartoznak. 

A keresőoptimalizálási elemzés segítségével

  • megtudhatja hogy az Ön számára legfontosabb keresőkifejezésekre (maximum 5 kulcsszó, kifejezés) milyen teljesítményt nyújt weboldala a keresőkben;
  • melyek azok a paraméterek, amelyeken javítani lehet, hogy weboldala jobb helyezést érjen el;
  • konkrét javaslatokat kaphat, hogyan tudja javítani weboldala teljesítményét, hogyan kerülhet akár az első 10 találat közé.

 

Mit tartalmaz a keresőoptimalizálási elemzés?

Az elemzés főbb részei:

  1. Domain névvel kapcsolatos információk (pl.: domain név életkora, a név elemzése, kiszolgáló webszerver sebessége, stb.)
  2. Weboldal Page rank értékének vizsgálata
  3. Helyezésvizsgálat: az oldal abszolút helyzete a kulcsszavakra keresők természetes találataiban
  4. A legfőbb 10 versenytárs elemzése 5 keresőkifejezésre.
  5. Az általános weboldal szerkesztési alapelveknek (W3C) történő megfelelés
  6. Szoftver szimulációs eyetracking vizsgálat
  7. Az oldalra mutató linkek, illetve a weboldalról kifelé mutató linkek elemzése (pl.: linkek száma, linkek minősége, "rossz szomszédság", stb.)
  8. Az oldal meta információinak viszgálata
  9. A kulcsszavak megtalálhatóságának elemzése az oldal forráskódjában, meta információiban, a szöveges tartalomban.
  10. A weboldal belső linkjeinek vizsgálata
  11. Az oldal URL-jeinek elemzése
  12. Az oldal szövegének mennyiségi és tartalmi vizsgálata (pl.: kulcsszavak sűrűsége a szövegben, javaslat a kulcsszavak optimális elhelyezésére, stb.)
  13. Google Analytics, vagy egyéb, a keresőoptimalizálást befolyásoló weboldal forgalmi adatok elemzése.
  14. A weboldal természetes találatok közötti helyezésének javítását akadályozó tényezők
  15. A weboldal keresőoptimalizáltsági foka és javaslat a annak javítására

 

Kiknek ajánljuk ezt a szolgáltatásunkat?

A keresőoptimalizáltsági elemzés során az esetleges problémák feltárására és megoldására koncentrálunk, ezért azoknak ajánljuk, akik alapszinten tisztában vannak a weboldalak szerkesztésével, vagy állandó webmesterük van és javítani szeretnék a keresőben elért helyezésüket.

A szolgáltatás csak elemzést és javaslatokat tartalmaz, a megvalósítást Önre, vagy webmesterére bízzuk!

 
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga