A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Keresőhirdetés (AdWords)

Mi is az a keresőhirdetés?

A keresőhirdetések a különböző keresők találati oldalain, illetve ezek partner oldalain jelennek meg - szöveges formában.

Magyarországon a legfőbb keresőhirdetési rendszer a Google AdWords rendszere.

A keresőhirdetések sajátossága a kattintás alapú elszámolás (CPC), azaz ezeknél a rendszereknél nem a hirdetés megjelentetéséért kell fizetni, csak azok után a látogatók után keletkezik költség, akik a hirdetésre kattintva eljutottak a megadott weboldalra. (További információk a keresőhirdetések működéséről: Google AdWords keresőhirdetés.)

Mikor, milyen esetben érdemes keresőhirdetést használni?

  • Forgalom, látogatottság növelésére fő-, vagy kiegészítő reklámeszközként.
  • Értékesítési hatékonyság növelésére.
  • Időszakos akciók reklámozására, amikor fontos egy gyorsan bevethető, nagy eléréssel rendelkező reklámeszköz.
  • Egy új termék, szolgáltatás piaci bevezetésének tesztelésére. (Felmérhető a célcsoport igénye az adott termékre, szolgáltatásra.)
  • Brandépítésre kiegészítő reklámeszközként. (Megjelenés a legolvasottabb hazai portálokon.)

A keresőhirdetés előnyei

  • Jó célozhatóság - kis meddőszórás. Reklámüzeneteit hatékonyan, targetálva juttathatja el potenciális vásárlóihoz. Hirdetései az Ön számára fontos kulcsszavakra jelennek meg a Google kereső találati, illetve a Google és az eTarget releváns tartalmi oldalain.
  • A legtöbb reklámeszközhöz képest alacsony költségek. Fizetni csak a valós látogatók után kell.
  • Rugalmas: gyorsan bevethető leállítható, változtatható reklámeszköz.
  • Széles hatókörű: 3,5 millió internet felhasználó havi 5 óra 33 percet tölt a Google kereső oldalain.
  • Több, célcsoport specifikus reklámüzenet is használható azonos időben.
  • A 18-49 éves, közép-, vagy felsőfokú végzettséggel rendelkező, ABC jövedelemkategóriába sorolható célcsoport könnyen elérhető.
  • Eredményessége, a kampány teljesítménye pontosan mérhető.
  • Remarketing: az újra az oldalra érkezők előző tevékenyséüktől függően másik hirdetést láznak.

Miért velünk? Milyen szolgáltatásokat nyújtunk ügyfeleinknek?

  • Nincs szükség állandó informatikus szakember, online kampánymenedzser alkalmazására.
  • Tapasztalat a keresőhirdetés kampányok menedzselése terén.
  • Telefonos és személyes ügyfélkapcsolat. (A Google ezt nem biztosítja az AdWords programban résztvevők számára.)
  • Ingyenes analitikai kód (Google Analytics) beépítése és a statisztikai adatok folyamatos elemzése.
  • Az analitikai adatok alapján a kampány folyamatos optimalizálása.
  • Tanácsadás a kampány megtervezése során (pl.: segítség a hirdetés fogadó oldalának kialakításában).
  • Segítség a megfelelő kulcsszavak kiválasztásában, többféle kreatív a hirdetési szövegekre, segítség a napi költségkeret meghatározásában.
  • Folyamatos licitmenedzsment. A hirdetési pozíció egyik meghatározója a kattintásokért felkínált licit mértéke.
  • Folyamatosan nyomon követve a versenytársak tevékenységét optimalizáljuk a napi költségkeretet.
  • Heti telefonos, illetve havi személyes kampány értékelés.
  • Záró riport a kampány végén, melyből megállapítható, hogy a hirdetésekre hány látogató érkezik az oldalra, milyen a versenytársak licit hajlandósága, milyen az átlagos és a kulcsszavankénti átkattintási arány. Az adatok elemzésével értékes információkat nyerhetünk a későbbi marketing kampányok kialakításához.
Szeretné weboldala forgalmát gyorsan növelni?
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
 

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga