Keress meg minket,...

 

...hogy céged digitális jelenléte ne csak maradandó,

de üzletileg hasznos is legyen!

Brandépítés

A reklámzajra és az egyre növekvő és erősödő konkurenciára az egyedi, megkülönböztethető személyiséggel rendelkező brandek jelentenek megoldást.

Minél nagyobb a konkurencia, minél hasonlóbbak a termékek tulajdonságai, minél kevesebb az egyedi terméktulajdonság, minél jobban csökken a fogyasztók ideje a vásárlási döntésre, minél több a jó minőségű áru, annál fontosabb feladattá válik a brandépítés, mert csak a brand képes a termékek gyors és hatásos megkülönböztetésére. 

A brand nem a design elemek, a szlogen, a logó, és a minőségi termék összessége, hanem az ezek által az emberekben kialakult kép, elvárás, ígéret. Minden olyan dolog összessége, amit az emberek mondanak, éreznek, gondolnak a termékről, szolgáltatásról, vállalatról.

A bizonytalan gazdasági helyzetben a fogyasztók számára a márkák jelentik a biztonságot, bizalommal fordulnak feléjük. 

A brand egy tartós, állandó jegyekkel rendelkező kapcsolat a cég és vásárlója között. Erősségét állandósága, koherenciája, a branddel kapcsolatos élmények alakítják. Minden információ, minden céges offline és online kommunikáció hatással van a kialakult képre, az image-re és a brandre, amit folyamatosan gondozni, építeni kell, hogy fenntartható legyen a vásárlók bizalma.

Hogyan építsünk brandet az internet segítségével?

A brandépítés egyik fontos eleme az interneten a bizalom kiépítése, egyfajta PR tevékenység, melynek alapja a cég honlapja, illetve az azon keresztül kommunikált információk tartalma, minősége, a látogatók magas színvonalú kiszolgálása.

Nem elég csak megfelelnünk a vásárlói elvárásoknak, meg is kell haladnunk azokat!

 Szerezze meg vevői bizalmát brandépítéssel az interneten is!

  • Alakítsa proaktívan, dinamikusan a brandről kialakítandó képet.
  • A lehető legtöbb csatornán keresztül kommunikáljon.
  • Legyen hiteles és konzisztens minden kommunikációban.
  • Biztosítson minél több lehetőséget a párbeszédre vásárlóival, potenciális fogyasztóival.
  • Vonja be a fogyasztókat a márkaszemélyiség kialakításába (pl.: teméktesztekkel).
  • Hozzon létre online közösségeket, fórumokat a márka számára.

Az online márkaépítés, a márka védelme izgalmas, de bonyolult, összetett, és időigényes feladat.

Szolgáltatásunkkal segítünk Önnek brandje online építésében egy erős internetes jelenlét kialakításában a lehető legtöbb online eszköz felhasználásával. Célunk, hogy hosszú távú, pozitív márkaélményt biztosítsunk a felhasználóknak.

Segítünk a brand gondozásában: figyelemmel kísérjük, monitorozzuk a márkáról megjelenő tartalmakat, megvédjük a márkát a negatív hatásoktól, szükség esetén segítünk az átpozícionálásban. 

A márka újrapozícionálása a következő esetekben célravezető:

  • új domain név
  • új website design
  • vállalati rebranding
  • egyes termékek brandingjének megváltoztatása
  • nemzetközi szintű terjeszkedés
  • földrajzi helyváltoztatás

 Brand védelem:

Magyarországon még kevébé eltejedt, de kevés szereplős piacok, kiélezett verseny esetén előfordulhat, hogy versenytársunk szándékosan helyez el félrevezető információkat termékünkről, cégünkről az interneten, vagy egy hír vált ki negatív visszhangot a felhasználók körében, ezért fontos a brandről szóló hírek folyamatos monitorozása.

A brandről szóló online kommunikáció monitorozásán túl megtesszük a brand védelmében szükséges kommunikációs lépéseket.

Törzsvásárlókat szeretne? Szeretné, ha termékét, cégét könnyen azonosítanák? Kérje árajánlatunkat!

 

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga