Legyél kicsi vagy nagy,...

 

...tapasztalatunk a mikrovállalkozásoktól kezdve

a multikig terjed.

Marketing kutatások

Minden online marketing kampány alapja a megfelelő piackutatás, versenytárselemzés, a fogyasztók attitűdjeinek ismerete. Ehhez, illetve a kampányok hatásának vizsgálatához adnak segítséget a marketing kutatásokkal foglalkozó cégek.

Tételek #
Cím Találatok
Webes hivatkozás NRC

Online- és internet kutatások. Folyamatos internet penetráció statisztika, HVG NetHangulat Index mérés.

102
Webes hivatkozás Netkutatások

Sárközy Ildikó FMCG marketing tanácsadó blogja, melyben angol, német és magyar  nyelvterületről gyűjt össze netkutatásokat.

Remek gyűjtemény, de sok írás, tanulmány csak angol, vagy német nyelven érhető el.

95
Webes hivatkozás AGB Nielsen

A hazánkban leginkább a nézőmérős kutatásairól ismert AGB Nielsen anyacége jelentős kutatásokat végez az internet felhasználók körében is. Kutatásaik eredményei alapján igyekeznek meghatározni az iparágban várható trendeket.

124
Webes hivatkozás Heatmap eyetracking vizsgálattal

Akik jártasak a piackutatásban azok számára ismerős az "eyetracking" vizsgálat, mely során a vizsgált személyek szemmozgását vizsgálva állapítják meg a fogyasztók várható viselkedését: egy áruházban a polc mely részén lévő árukat nézik meg először, újság olvasásakor milyen sorrendben következnek egymás után a cikkek, képek, stb.

94
Webes hivatkozás GKI-eNet

Kvalitatív- és kvantitatív online marketing kutatások 2001 óta.

107

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga