Fedezd fel,...

 

...hogy működik a digitális világ, az online marketing,

ismerd meg a legfontosabb szakkifejezéseket!

Mit jelent a kattintás alapú árazás, vagy más néven CPC?

A keresőhirdetés nagy előnye, hogy csak a tényleges érdeklődők, látogatók után kell fizetünk, ellentétben az offline hirdetési megoldásokkal (pl. újsághirdetés), ahol minden esetben hirdetésünk megjelentetéséért fizetünk.

 

Az AdWords hirdetési rendszerben történő megjelenés árazása kattintás alapon történik (cost per click, CPC), azaz csak abban az esetben keletkezik költség, ha rákattintanak a hirdetésünkre.

 

Vannak olyan hirdetési rendszerek is (pl. eTarget), ahol választhatunk az átkattintás- és a megjelenés alapú elszámolás között.

  • Létrehozva: 2009-12-06

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga