Fedezd fel,...

 

...hogy működik a digitális világ, az online marketing,

ismerd meg a legfontosabb szakkifejezéseket!

Milyen tényezők befolyásolják a keresőhirdetés pozícióját?

Az AdWords rendszerben a hirdetési pozíciót befolyásoló tényezők: licit, minőségi pontszám.

Mivel az általunk kiválasztott kulcsszavakra mások is hirdethetnek, ezért versenyhelyzet alakul ki. A keresőhirdetés nagy előnye, hogy előre meghatározható, hogy mennyit vagyunk hajlandóak maximálisan fizetni egy kattintásért, egy látogatóért. Ez a licit természetesen bármikor megváltoztatható. 

Megfelelő kampánymenedzsmenttel, a minőségi pontszám javításával, a kampány optimalizálásával elérhetjük, hogy a licit növelése nélkül is jó pozícióba kerüljön a hirdetésünk. 

  • Létrehozva: 2009-12-07

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga