Fedezd fel,...

 

...hogy működik a digitális világ, az online marketing,

ismerd meg a legfontosabb szakkifejezéseket!

Mi az a keresőhirdetés?

A keresőhirdetés egy rövid, szöveges, online hirdetési forma. A hirdetések a keresők (Google, Yahoo) kereső felületein keresés közben jelenik meg.

A Google-ben megjelenő hirdetéseket "szponzorált link"-nek, "AdWords hirdetés"-nek is nevezik.

 

A keresőhirdetés után csak abban az esetben kell fizetnünk, ha az érdeklődő rákattint a hirdetésünkre (kattintás alapú elszámolás), ezért PPC (pay per click) hirdetésként is hivatkoznak erre a hirdetési formára.

A hirdetésre kattintást követően az érdeklődőt egy tetszőleges érkeztető, fogadó oldalra (landing page) irányítjuk, mely lehet meglévő honlapunk egyik oldala, vagy egy külön erre a célra létrehozott oldal.

A keresőhirdetések formai, tartalmi követelményei, a kereső felületen megjelenített hirdetések száma eltérő: a hirdetések maximális karakterszáma, a reklámozásból kizárt termékek, szolgáltatások köre keresőmotoronként változik.

  • Létrehozva: 2009-12-06

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga