A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 2. Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 2.

Dátum: 2014-03-04

Az előző bejegyzésben azt mutattuk meg, hogyan döntenek a fogyasztók, miért jó, ha határozottan, jól elkülöníthetően pozícionáljuk webáruházunkat és brandet, márkát építünk termékünk köré.

Ebben a bejegyzésben arról lesz szó, hogyan tartsuk a felhasználókat az oldalon, hogyan támogassuk őket abban, hogy eljussanak a tranzakcióig, hogyan biztosítsunk pozitív vásárlási élményt számukra.

Linképítési praktikák webshopoknak Linképítési praktikák webshopoknak

Dátum: 2012-09-17

A webshopok off-site keresőoptimalizálása, a linképítés sok szakembernek is kihívást jelent.

Egy webáruház több száz, adott esetben akár több ezer oldalból is állhat, tartalma pedig dinamikusan változik: hogyan kezdjünk neki a linképítéshez, hogyan érjük el, hogy a felhasználók maguk építsenek linkeket?

 

Kezdjük a munkát az áruház nyitása előtt!

A tervezett indulás előtt egy átmeneti, statikus oldal és egy bevezető teaser kampány (pl. humoros, érdekes vírusvideó) segítségével már a webshop tényleges indulása előtt sok érdeklődőt és velük együtt értékes linket szerezhetünk.

Linkek irányítása a kategória oldalakra

Az e-commerce oldalak legstabilabb, legbiztosabb pontjai az úgynevezett kategória oldalak, a termékcsoportok gyűjtőoldalai.

A linképítés során ezekre az oldalakra kell koncentrálnunk, hiszen az oldal esetleges átalakítása, a termékek változása esetén ezek azok az oldalak, amik állandóak.

Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 1. Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 1.

Dátum: 2014-03-02

2014. február 28-án került megrendezésre az 1. Webáruház Marketing Nap, melynek tanulságait összegezzük a következő bejegyzésekben, tippeket adunk a webáruház hatékonyságának, konverziójának, értékesítéséi volumenének növelésére.

Sok webáruház tulajdonos irreális elvárásokkal indítja be üzletét, de tisztában kell lenni azzal, hogy Magyarországon a webshop-ok több, mint felének 1%-nál kisebb a konverziója. Nem elég a jó ötlet, megfelelő kivitlezésre és marketingkommunikációra is szükség van a sikerhez.

ebay.hu ebay.hu

Dátum: 2010-10-05

Konkurenst kapott a Vatera és a Teszvesz: beindította magyar nyelvű oldalát a nemzetközi óriás, az ebay.

A magyar oldal egyelőre csak jóval korlátozottabb funkciókkal érhető el, mint a nemzetközi oldalak, fizetni pedig csak PayPal-en keresztül lehet.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga