A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Hogyan készül a jó landing page? Hogyan készül a jó landing page?

Dátum: 2014-01-28

Amennyiben weboldalunkon értékesíteni szeretnénk, vagy "lead"-eket, potenciális ügyfelek adatait szeretnénk összegyűjteni, akkor elengedhetetlen, hogy legyen egy, termékünk, szolgáltatásunk szempontjából jól konvertáló, hatékony fogadó oldalunk, "landing page"-ünk.

Az online hirdetési kampányoknál ez az oldal funkcionál fogadó oldalként, ide érkeznek a hirdetésre kattintók.
A "landing page" megjelenése, kialakítása céljától függően - pl. közvetlen értékesítés vagy lead gyűjtés - különböző.

CSS3 infografika

Dátum: 2012-09-24

Nem elég egy weboldal szerkezetét megtervezni, leprogramozni, HTML kódra átültetni: a képek beillesztésén túl is rengetek apró vizuális részlet határozza meg a weboldal kinézetét.

Ezek stílusát CSS kódokkal, stíluslapokkal alakíthatjuk ki. A CSS kódok sajnos nem minden böngésző esetén működnek egyformán.

Elkészült 2013 első, ingyenes weboldal sablonja Elkészült 2013 első, ingyenes weboldal sablonja

Dátum: 2013-01-03

Elkészült az idei év első ingyenes weboldal sablonja HTML, Joomla! 2.5 és 3.0, Wordpress, és Drupal 7 CMS rendszerhez.

A reszponzív dizájn kisebb cukrászdák számára készült, a Windows 8 rendszer által használt csempe megoldást ötvözve a hagyományos weboldalak kreatív koncepciójával.

Megéri változtatni a weboldal dizájnján? Megéri változtatni a weboldal dizájnján?

Dátum: 2011-02-21

Nagyon nehéz előre megjósolni, kiszámolni, hogy egy weboldal újra tevezésének milyen eredményei lesznek.

Kiindulási alapként a meglévő website statisztikáit kell elemeznünk. Ehhez a következő adatokat használjuk:

  • Konverziós arány: A weboldalra érkező látogatások milyen százalékos arányban járnak az általunk kívánatosnak tartott cselekvést. (Pl.: hírlevél feliratkozás, kapcsolatfelvétel, vásárlás.) A konverziós arányt úgy kapjuk meg, hogy a látogatók számát elosztjuk a konverziót végzők számával.

  • A weboldal havi forgalma: A weboldalra érkező látogatók átlagos havi száma. (Figyeljük meg a szezonális változásokat és a marketing kampányok eredményezte forgalom növekedést.)

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga