• Facebook, Twitter, Google plus


    • Közvetlen kommunikáció a felhasználókkal, célcsoporttal
    • Interaktív kommunikáció
    • Vásárlói hűség kialakítására
    • Audió- és videó tartalmak megosztása
    • Költséghatékony hirdetési eszköz
  • Wordpress, Joomla!, HTML


    • Weboldal akár pár nap alatt
    • Egyedi igényekre szabható keretrendszerek
    • Webmester nélkül módosítható weboldal
    • Könnyen változtatható, módosítható megjelenés
    • Webáruházhoz, portál oldalhozhoz is tökéletes megoldás

Egy fotó többet ér 1000 szónál

Szerző: iProfit Közzétéve: 2017-02-05 Kategória: Blog, Webáruház marketing

Vevőszerző, bevételnövelő fényképek

Egy fotó többet ér 1000 szónál

Nem véletlen, hogy az utóbbi évek webdizájn trendjei a képeket állították középpontba, hangsúlyozták, mivel a fotók, vizuális elemek segítségével a tudat alatt hathatunk a látogatókra, gyorsabban, hatékonyabban, több információt tudunk átadni segítségükkel, mint szöveges tartalommal.

A webáruházaknál a termékfotók az oldal egyik legfontosabb elemei, hiszen ezek keltik fel az érdeklődést a termék iránt, ezek teszik a vásárló számára kívánatossá a terméket, ezek "adják el" a terméket.

Fotózás előtt döntsük el, hogy mi a célunk, mit szeretnének elérni a fotóval:

  • bemutatni a terméket, növelni a termék ismertségét, információt adni róla?
  • vásárlási vágyat akarunk kelteni a szemlélőkben?
  • egyedi oldaláról akarjuk bemutatni a terméket?
  • fel akarjuk kelteni a látogatók figyelmét?
  1. Ne várjuk el potenciális vásárlónktól, hogy nyomozót játsszon!
    Egyértelműen, első ránézésre derüljön ki a képről, hogy mi a termék, milyen anyaga van, textúrája, milyen a színe. (Pl. egy divatékszernél egyértelműen látszódjon, hogy minőségi Swarovski kövekkel készült-e, vagy csak műanyag utánzat.)
    Ha magad készíted a képeket figyelj a megfelelő világításra, hogy ne legyen csalóka a kép!
  2. Találjunk egy érdekes, figyelemfelkeltő beállítást, nézőpontot: ne úgy fotózzuk termékünket, ahogy mások tennék. (Pl. helyezzük bele egy élethelyzetbe, mutassuk be, hogyan használható)
  3. A terméket semleges háttér előtt mutassuk be, a háttér ne vonja el a figyelmet! (A modellek is azért olyan vékonyak, hogy mindenféle stílusú, fazonú ruha jól álljon rajtuk.)
  4. Figyeljünk a megvilágításra és a megfelelő fehéregyensúlyra!
    Rossz világítás esetén nagy árnyékok keletkezhetnek a termék mögött, amit órákig retusálhatunk. A fehéregyensúly beállítása pedig a fotó színeit befolyásolja.
  5. Csábítson vásárlásra a fotó: ne csak informáljon a fotó, de keltsen pozitív asszociációkat, érzelmeket a felhasználókban. Legyen fényes, csillogó, vágykeltő a fotó!
  6. A makrók használatával informatív, érdekes, figyelemfelkeltő fotók készíthetők.
  7. A termékről készült képek legyenek nagyíthatók, vagy zoomolhatók, hogy vásárlás előtt a felhasználók jól megnézhessék a részleteket.

Ne feledjük, hogy az egyedi, jó termékfotók, képek mellett a tartalom is nagyon fontos. Ez webáruházaknak még nagyobb kihívást jelenthet, hiszen egy olyan termékről, mely más webáruházakban is kapható, nehéz egyedi információkat közölni.

Oszd meg!

Hozzászólások (0)

Írj egy hozzászólást

Vendégként szólsz hozzá. Lent tudsz bejelentkezni.

Projektek - a teljesség igénye nélkül

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga