• Facebook, Twitter, Google plus


    • Közvetlen kommunikáció a felhasználókkal, célcsoporttal
    • Interaktív kommunikáció
    • Vásárlói hűség kialakítására
    • Audió- és videó tartalmak megosztása
    • Költséghatékony hirdetési eszköz
  • Wordpress, Joomla!, HTML


    • Weboldal akár pár nap alatt
    • Egyedi igényekre szabható keretrendszerek
    • Webmester nélkül módosítható weboldal
    • Könnyen változtatható, módosítható megjelenés
    • Webáruházhoz, portál oldalhozhoz is tökéletes megoldás

Hatékony közösségi marketing  webáruház tulajdonosoknak Hatékony közösségi marketing webáruház tulajdonosoknak

Dátum: 2014-03-03

Webáruház tulajdonosként hogyan használhatjuk hatékonyan a közösségi médiát?

Hogyan kommunikáljunk a facebook-on?

Céges facebook oldal, márka oldal, vagy kategória oldal létrehozása és üzemeltetése a célravezetőbb?

Hogyan használjuk a nyereményjátékokat különböző üzleti céljaink érdekében?

Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 1. Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 1.

Dátum: 2014-03-02

2014. február 28-án került megrendezésre az 1. Webáruház Marketing Nap, melynek tanulságait összegezzük a következő bejegyzésekben, tippeket adunk a webáruház hatékonyságának, konverziójának, értékesítéséi volumenének növelésére.

Sok webáruház tulajdonos irreális elvárásokkal indítja be üzletét, de tisztában kell lenni azzal, hogy Magyarországon a webshop-ok több, mint felének 1%-nál kisebb a konverziója. Nem elég a jó ötlet, megfelelő kivitlezésre és marketingkommunikációra is szükség van a sikerhez.

Projektek - a teljesség igénye nélkül

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga