A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Egy fotó többet ér 1000 szónál Egy fotó többet ér 1000 szónál

Dátum: 2017-02-05

Nem véletlen, hogy az utóbbi évek webdizájn trendjei a képeket állították középpontba, hangsúlyozták, mivel a fotók, vizuális elemek segítségével a tudat alatt hathatunk a látogatókra, gyorsabban, hatékonyabban, több információt tudunk átadni segítségükkel, mint szöveges tartalommal.

A webáruházaknál a termékfotók az oldal egyik legfontosabb elemei, hiszen ezek keltik fel az érdeklődést a termék iránt, ezek teszik a vásárló számára kívánatossá a terméket, ezek "adják el" a terméket.

Facebook nyereményjátékok Facebook nyereményjátékok

Dátum: 2014-03-11

2013 év végén a facebook megváltoztatta a nyereményjátékokra vonatkozó szabályzatát: míg addig szabályosan csak alkalmazáson, applikáción belül lehetett nyereményjátékot hirdetni, most már az üzenőfalon is lehetőség van a rajongókat aktivizáló játékok indítására.

Nézzük, mi változott, hogyan használhatjuk ki a módosítások előnyeit, illetve hogy tényleg segíti-e ezzel a facebook a kisvállalkozások marketingjét?

Hogyan lesznek vásárlók a webáruház látogatókból? Hogyan lesznek vásárlók a webáruház látogatókból?

Dátum: 2014-03-30

A webáruházunkba látogató felhasználók a vásárlási folyamat különböző szakaszában lehetnek: lehet, hogy még felhasználói véleményeket keresnek egy adott termékről, az adott termék különböző típusaira kíváncsiak, termék összehasonlítást szeretnének végezni, az árakra kíváncsiak, vagy korábbi látogatásaik során már eldöntötték, hogy nálunk vásárolják meg az adott terméket.

Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 2. Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 2.

Dátum: 2014-03-04

Az előző bejegyzésben azt mutattuk meg, hogyan döntenek a fogyasztók, miért jó, ha határozottan, jól elkülöníthetően pozícionáljuk webáruházunkat és brandet, márkát építünk termékünk köré.

Ebben a bejegyzésben arról lesz szó, hogyan tartsuk a felhasználókat az oldalon, hogyan támogassuk őket abban, hogy eljussanak a tranzakcióig, hogyan biztosítsunk pozitív vásárlási élményt számukra.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga