A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Evolution 2013 - Közösségi-, performance- és mobil marketing konferencia III. Evolution 2013 - Közösségi-, performance- és mobil marketing konferencia III.

Dátum: 2013-03-16

Harmadik, befejező rész a 2013-as Online Evolúció Napján elhangzottakról.

 A közösségi média számokban 2012-ben, Magyarországon

Az interneten sajnos kevés hazai vonatkozású adatot lehet találni a "kisebb", nemzetközi közösségi média platformok használóiról.

Forgács Mariann (BeSocial) az evolution-ön tartott előadásában a facebook mellett kitért a további népszerű, nemzetközi közösségi média oldalak magyar felhasználóira is. 

Evolution 2013 - Közösségi-, performance- és mobil marketing konferencia I. Evolution 2013 - Közösségi-, performance- és mobil marketing konferencia I.

Dátum: 2013-03-13

Az idei online evolúció napja nem az új eszközökről, hanem a meglévő marketing eszközök jobb felhasználásáról, optimalizálásáról szólt.

A konferencián annyi hasznos információ hangzott el, lefedve az online marketing legjelentősebb területeit, hogy egy blogbejegyzésben lehetetlen lett volna összefoglalni - így is a teljesség igénye nélkül válogattunk az elhangzottakból.

Evolution 2013 - Közösségi-, performance- és mobil marketing konferencia II. Evolution 2013 - Közösségi-, performance- és mobil marketing konferencia II.

Dátum: 2013-03-14

A 2013-as evolution konferencián elhangzottak összefoglalásának második része, fókuszban a mobil eszközök.

Nem elég a mobil

A mobil szekcióban Deli Norbert a mobil aktivitás méréséről, Brindza Gábor pedig a mobilhirdetések lélektanáról beszélt. Mindkét előadó prezentációjában kiemelte a mobilozással eltöltött idő növekedését és beszélt a mobilhasználati szokásokról.

Az eddigi legsikeresebb Pinterest kampány Az eddigi legsikeresebb Pinterest kampány

Dátum: 2012-04-03

Az eddigi leghatékonyabb Pinterest kampány egy női higiéniai termékeket gyártó és forgalmazó cég nevéhez fűződik. Nem véletlen, hiszen a közösségi képmegosztón 100%-ban elérték célcsoportjukat.

A kampány során az addigi pin-eléseik, "kitűzéseik" alapján kiválasztottak 50 véleményvezér hölgyet, akiknek virtuálisan, e-mailben személyre szabott ajándékot küldtek. Amennyiben ezeket a kreatív ajándékot megjelentették falukon, a Kotex azt el is postázta számukra.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga