A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Online marketing trendek 2013-ban

Szerző: iProfit Közzétéve: 2012-12-20 Kategória: Közösségi média marketing, Online marketing

Online marketing trendek 2013-ban

Mit hoz az új esztendő az online marketing piacon?

Megváltozik a piaci trend, vagy jövőre is a mobil- és a közösségi média marketing játssza majd a főszerepet az online világban?

Tovább erősödik az e-commerce, a keresőhirdetés piac és a keresőoptimalizálás?

Az biztos, hogy az online marketingre 2013-ban nagy hatással lesznek az olyan digitális eszközök, mint az okostelefonok, tabletek, ultrabookok, tablet PC-k és okos televíziók térhódítása.

Lássuk, mik a kilátások!

  1. Többen, többet fognak mobilról internetezni a felhasználók 2013-ban, mint amennyien egyéb eszközökről.
  2. A hirdetés helyett a tartalom marketing, az applikációk fognak előtérbe kerülni. A márkáknak egyre több tartalmat kell előállítaniuk, rajongóik, követőik számára: mindig friss témával kell szolgálniuk.
  3. Tovább erősödnek a fotómegosztó oldalak (pl.: tumblr, Pinterest, Instagram).
  4. A közösségi média stratégiai használata jelentősen fejlődni fog.
  5. A közösségi crowdsourcing megerősödik, felértékelődik a közös tudás.
  6. Nagyobb hangsúly lesz a weboldalak felhasználóbarát kialakításán. A Google algoritmusa a hírek szerint jobban oda fog figyelni arra, hogy egy weboldal mennyire használható a látogatók számára, vagy tele van-e pl. felesleges gombokkal, grafikai elemekkel, szöveggel.
  7. A közösségei média fokozatosan veszít a keresőoptimalizálást befolyásoló szerepéből. Vannak piaci szegmensek, melyek nem alkalmasak arra, hogy közösségi médiában megjelenjenek, ott megfelelő kommunikációt alakítsanak ki a felhasználóikkal. A közösségi média aktivitás pozitívan fogja befolyásolni a keresőoptimalizálási eredményeket, de kevésbé jelentős módon, mint eddig. Akkor válhat fontos keresőoptimalizálást befolyásoló tényezővé a közösségi média, ha a Google+ szolgáltatás áttörést ér el és sokkal nagyobb mértékben terjed el a jelenleginél.
  8. A személyre szabott keresés és a lokáció alapú marketing  erősödni fog. Az egyre pontosabbá, személyre szabottabbá váló keresési találatokkal elképzelhető, hogy a jövőben a keresőoptimalizálási feladatok jelentősen meg fognak nehezedni: pl. terület specifikus linkeket kell majd használni.

Oszd meg!

Hozzászólások (0)

Írj egy hozzászólást

Vendégként szólsz hozzá. Lent tudsz bejelentkezni.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga