A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Nielsen kutatás a reklámok megbízhatóságáról

Szerző: Németh Krisztina Közzétéve: 2010-02-25 Kategória: Online marketing

Nielsen kutatás a reklámok megbízhatóságáról

265 000 internet használó bevonásával, 47 országban készített felmérést a Nielsen a reklámbizalomról. Azt kutatták, hogy melyik az a médium, aminek reklámjaiban a legjobban megbíznak a felhasználók.

Reklámbizalom kutatás - Nielsen

A kutatásból kitűnik, hogy a fogyasztók számára rendkívül fontos más felhasználók véleménye, ezen kívül pedig az interneten keresztül érkező reklámokban bíznak meg leginkább.

Tehát azoknak a gyártóknak, szolgáltatóknak, akik eddig nem használtak online reklámeszközöket, érdemes átalakítaniuk marketingmixüket és nagyobb hangsúlyt fordítani az interneten történő megjelenésre, az új online, a felhasználók tapasztalatain alapuló marketing eszközök - közösségi marketing, fórum marketing, stb. - használatára.

Oszd meg!

Hozzászólások (0)

Írj egy hozzászólást

Vendégként szólsz hozzá. Lent tudsz bejelentkezni.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga