A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

A téma az utcán hever

Szerző: Németh Krisztina Közzétéve: 2010-02-21 Kategória: Online marketing

A téma az utcán hever

Aki folyamatosan vezet szakmai blogot, ír cikkeket a honlapjára, az bizony sokszor kifogy az ötletekből.

Egy előző bejegyzésben már felsoroltunk néhány praktikus ötletet, ahonnan ihlet hiány esetén meríthetünk, most saját tanácsunkat megfogadva mélyebben belemerülünk a témába és adunk még néhány tippet az ötlet gyűjtéshez.

  • Kövesse figyelemmel, hogy miről ír a többi piaci szereplő blogjában, weboldalán. Iratkozzon fel hírlevelekre.

Ha nemzetközi piacon dolgozik, akkor érdemes átnézni a közösségi könyvjelző oldalakon (pl.: Digg, reddit) mások által ajánlott cikkeket, bejegyzéseket. Itt azt is láthatja, hogy egy adott téma mennyire népszerű, milyen mértékben tarthat számot érdeklődésre.   

  • Ha biztosra akar menni indítson szavazást, kérdezze meg látogatóit, hogy miről szeretnének bővebben olvasni.

Ez a módszer akkor alkalmazható sikerrel, ha van kellő számú látogatója.    

  • Kutasson a releváns fórumokon téma után! Tájékozódjon, mi érdekli vevőit, miről beszélnek potenciális vásárlói.  
  • Figyelje folyamatosan oldala statisztikai adatait!

Általában az ingyenes tárhelyen elhelyezett blogok esetén is nyomon lehet követni a látogatottsági statisztikát. Nézze meg, mely bejegyzések keltették fel olvasói figyelmét és írjon új bejegyzést a témáról.  

  • Készítsen interjút iparága egy ismert, fontos szereplőjével.  

  • Nézze meg az internetes könyváruházak eládási listáit vezető könyvek címeit, olvassa el rövid tartalmukat. 

  • Próbálja ki a szabad asszociációt: papírra, vagy egy mind map programba írja le ötleteit, az azokhoz eszébe jutó kifejezéseket, témákat.

Ne szelektáljon, mindent írjon le, ami eszébe jut! 

Oszd meg!

Hozzászólások (0)

Írj egy hozzászólást

Vendégként szólsz hozzá. Lent tudsz bejelentkezni.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga