• Facebook, Twitter, Google plus


    • Közvetlen kommunikáció a felhasználókkal, célcsoporttal
    • Interaktív kommunikáció
    • Vásárlói hűség kialakítására
    • Audió- és videó tartalmak megosztása
    • Költséghatékony hirdetési eszköz
  • Wordpress, Joomla!, HTML


    • Weboldal akár pár nap alatt
    • Egyedi igényekre szabható keretrendszerek
    • Webmester nélkül módosítható weboldal
    • Könnyen változtatható, módosítható megjelenés
    • Webáruházhoz, portál oldalhozhoz is tökéletes megoldás

Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 1. Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 1.

Dátum: 2014-03-02

2014. február 28-án került megrendezésre az 1. Webáruház Marketing Nap, melynek tanulságait összegezzük a következő bejegyzésekben, tippeket adunk a webáruház hatékonyságának, konverziójának, értékesítéséi volumenének növelésére.

Sok webáruház tulajdonos irreális elvárásokkal indítja be üzletét, de tisztában kell lenni azzal, hogy Magyarországon a webshop-ok több, mint felének 1%-nál kisebb a konverziója. Nem elég a jó ötlet, megfelelő kivitlezésre és marketingkommunikációra is szükség van a sikerhez.

Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 2. Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 2.

Dátum: 2014-03-04

Az előző bejegyzésben azt mutattuk meg, hogyan döntenek a fogyasztók, miért jó, ha határozottan, jól elkülöníthetően pozícionáljuk webáruházunkat és brandet, márkát építünk termékünk köré.

Ebben a bejegyzésben arról lesz szó, hogyan tartsuk a felhasználókat az oldalon, hogyan támogassuk őket abban, hogy eljussanak a tranzakcióig, hogyan biztosítsunk pozitív vásárlási élményt számukra.

Hatékony közösségi marketing  webáruház tulajdonosoknak Hatékony közösségi marketing webáruház tulajdonosoknak

Dátum: 2014-03-03

Webáruház tulajdonosként hogyan használhatjuk hatékonyan a közösségi médiát?

Hogyan kommunikáljunk a facebook-on?

Céges facebook oldal, márka oldal, vagy kategória oldal létrehozása és üzemeltetése a célravezetőbb?

Hogyan használjuk a nyereményjátékokat különböző üzleti céljaink érdekében?

Hogyan lesznek vásárlók a webáruház látogatókból? Hogyan lesznek vásárlók a webáruház látogatókból?

Dátum: 2014-03-30

A webáruházunkba látogató felhasználók a vásárlási folyamat különböző szakaszában lehetnek: lehet, hogy még felhasználói véleményeket keresnek egy adott termékről, az adott termék különböző típusaira kíváncsiak, termék összehasonlítást szeretnének végezni, az árakra kíváncsiak, vagy korábbi látogatásaik során már eldöntötték, hogy nálunk vásárolják meg az adott terméket.

Projektek - a teljesség igénye nélkül

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga