A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

7 cikk, ami garantáltan felkelti olvasói érdeklődését

Szerző: Németh Krisztina Közzétéve: 2010-02-20 Kategória: Online marketing

7 cikk, ami garantáltan felkelti olvasói érdeklődését

Hányszor gondolkodott már órákat azon, hogy milyen blog bejegyzést, cikket írjon honlapjára, amivel felkeltheti olvasói figyelmét?

Ugye, nem is olyan könnyű megtalálni a megfelelő témát.

Az alábbiakban szeretnénk néhány ötletet adni a kezdéshez:

1. Ha nincs semmilyen ötlete használjon néhány jól bevált sablon címet:

  • "A 10 legjobb (értékesítési) módszer"
  • "7 ok, amiért (szüksége lehet mobil klímára)"
  • "A 10 legnagyobb hiba, amit elkövethet (a háza felújításakor)"
  • "Hogyan (indítsuk el online vállalkozásunkat)?"
  • Indítson olvasói kérdéssel: "Hogyan (kell kereket cserélni)?", "Mi az a (közösségi média)?

2. Írjon egy "Útmutató kezdőknek" című cikket, tanulmányt azoknak, akik számára terméke, szolgáltatása még teljesen ismeretlen.

Adjon áttekintést, ismertesse célcsoportjával a legfontosabb tudnivalókat.

Írjon útmutatót a "haladó felhasználóknak/szakértőknek": adjon nekik részletes információkat, háttérinformációkat arról, hogyan válhatnak még jobbá, hogyan növelhetik teljesítményüket, használhatják ki jobban a terméke nyújtotta lehetőségeket.

3. Írjon cikket a legnagyobb hibákról, amiket az Ön piacán elkövethet potenciális vásárlója, ügyfele. Világosítsa fel őket a leggyakoribb hibákról és adjon tanácsot, hogy hogyan kerülhetik el őket.

Pl.: "A legnagyobb hibák, amiket egy amatőr vízvezetékszerelő elkövethet", "Végzetes marketing hibák, amik üzletét a csőd szélére sodorhatják", stb.

4. Nézzen utána, hogy mik azok a kérdések, amiket ügyfelei gyakran feltesznek, illetve melyek azok a problémacsoportok, amik vásárlóit foglalkoztatják és válaszolja meg ezeket egy cikkben, blog bejegyzésben.

A vásárlói kérdésekre alapozott cikkek fel fogják kelteni az olvasók érdeklődését, mivel egy őket foglalkoztató problémára ad megoldást. Legjobb, ha a címet is kérdés formájában fogalmazza meg.

5. Keressen témákat az Ön piaca számára releváns magazinokban, újságokban: nézze meg a főcímeket, tájékozódjon az aktuális trendekről.

Az újságok vezércikkei az érdeklődés felkeltését szolgálják. Próbálja meg adaptálni őket!

6. Amennyiben van blogja, akkor a blog bejegyzésből egy kis átdolgozással cikket is írhat, de meríthet ötletet a bejegyzéshez érkezett hozzászólásokból is.

7. Nézze át az utolsó 7 írását, cikkét és próbáljon meg egy kiválasztottat új perspektívából megközelítve, mélyebb összefüggésekkel, új gondolatokkal újra írni.

+1 tipp:

Mindig legyen Önnél valami - papír-ceruza, mobiltelefon, stb. - ahová az ad hoc ötleteit bárhol feljegyezheti! 

Oszd meg!

Hozzászólások (0)

Írj egy hozzászólást

Vendégként szólsz hozzá. Lent tudsz bejelentkezni.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga