A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Az eddigi legsikeresebb Pinterest kampány Az eddigi legsikeresebb Pinterest kampány

Dátum: 2012-04-03

Az eddigi leghatékonyabb Pinterest kampány egy női higiéniai termékeket gyártó és forgalmazó cég nevéhez fűződik. Nem véletlen, hiszen a közösségi képmegosztón 100%-ban elérték célcsoportjukat.

A kampány során az addigi pin-eléseik, "kitűzéseik" alapján kiválasztottak 50 véleményvezér hölgyet, akiknek virtuálisan, e-mailben személyre szabott ajándékot küldtek. Amennyiben ezeket a kreatív ajándékot megjelentették falukon, a Kotex azt el is postázta számukra.

Hogyan készítsünk szabályos facebook promóciót? Hogyan készítsünk szabályos facebook promóciót?

Dátum: 2012-04-18

A legnagyobb közösségi oldal, a facebook szabályzata egyértelműen meghatározza, hogy mikor tekinthető szabályosnak egy promóció. A "Facebook promóciós szabályok" minden facebook felhasználóra vonatkoznak, bár magyar nyelven a szabályzat egyelőre még nem érhető el.

A szabálytalan promóciókat folytató oldalak végső esetben törölhetők, ezért - még ha egy KKV szektorban működő vállalkozás számára anyagilag megterhelő is lehet - érdemes betartani a szabályozást.

Mi az a Mi az a "facebook offers"?

Dátum: 2012-04-09

A timeline kötelező bevezetésével egy időben indította a facebook az "offers" szolgáltatást. Az offers egyelőre még nem érhető el minden országban, így sajnos Magyarországon sem.

Mi is az az offers és hogyan használhatjuk fel majd értékesítésünk felpörgetésére?

Az "offers" segítségével az oldalak kedvezményeket, kvázi "kuponokat" adhatnak a rajongóiknak.

Hogyan legyen kevesebb visszaforduló látogatónk? Hogyan legyen kevesebb visszaforduló látogatónk?

Dátum: 2012-08-08

A Google Analytics egyik legfontosabb minőségi mérőszáma a "bounce rate", a visszapattanási, visszafordulási arány.

Ez a mérőszám mutatja meg, hogy a különböző forrásokból az oldalunkra érkező látogatók mennyire találják meg a keresett információkat, azt találják-e az oldalon, amit kerestek. A visszafordulási arány vizsgálatánál figyelembe kell venni, hogy az eredményt torzítja azoknak a látogatóknak a száma, akik az oldal megtekintése után valamelyik aldomainre navigálnak.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga