A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

A közösségi web fejlődésének 5 korszaka A közösségi web fejlődésének 5 korszaka

Dátum: 2010-04-16

Bevezető

A Forrester Research 2009-es "Groundswell" című jelentése a közösségi web, közösségi internet jövőjével foglalkozott.

Definíciójuk szerint a "groundswell" az interneten az emberek között létrejövő hálózat, szövedék, olyan hálózat, amely embereket emberekkel köt össze, nem embereket cégekkel, intézményekkel.

Jeremiah Owyang: A közösségi média jövőjének 5 korszaka

A jövőben az internet, a web várható fejlődési iránya az embereket a szervezetekkel, intézményekkel összekötő hálózat terjedése helyett a "groundswell", az embereket emberekkel összekötő háló fejlődése lesz. 

A felhasználók rendkívül gyorsan adoptálják majd a közösségi hálózatokat, a brandeket - még a pénzügyi válság ellenére is, ezért várható, hogy gyorsan bővül azoknak a lehetőségeknek a köre, amik segítségével követhetik a trendeket.

A Forrester Research által készült riport az ügyfelek számára ingyenesen letölthető, azok számára viszont, akik nem ügyfelei a piackutató cégnek, összefoglaljuk a kutatás eredményeit. 

A Foursquare mint marketingeszköz A Foursquare mint marketingeszköz

Dátum: 2010-10-23

2010 "legmenőbb" mobil trendje Amerikában a Foursquare, a helymeghatározáson alapuló mobil közösségi média.

Egy okostelefon és a Foursquare segítségével tudathatjuk ismerőseinkkel, hogy éppen merre járunk, ott mit csinálunk, játékos módon segíti környezetünk feltérképezését.

A szolgáltatás 2009-es alapítása után alig 1 évvel már több, mint 1 millió tagot számlált.

Márkaépítés keresőmarketing eszközökkel Márkaépítés keresőmarketing eszközökkel

Dátum: 2010-09-12

Ügyfél oldalról sokszor felmerülő kérdés, hogyha brandépítés céljából akarjuk használni az online marketing eszközöket, akkor szükség van-e keresőmarketingre, illetve a keresőmarketing hogyan építhető be a brandépítés stratégiájába?

Az Enquiro Research 2009-ben végzett kutatása bizonyította, hogy még az ismert, régóta a piacon lévő márkáknak sem szabad elhanyagolniuk a keresőmarketing használatát.

Megéri változtatni a weboldal dizájnján? Megéri változtatni a weboldal dizájnján?

Dátum: 2011-02-21

Nagyon nehéz előre megjósolni, kiszámolni, hogy egy weboldal újra tevezésének milyen eredményei lesznek.

Kiindulási alapként a meglévő website statisztikáit kell elemeznünk. Ehhez a következő adatokat használjuk:

  • Konverziós arány: A weboldalra érkező látogatások milyen százalékos arányban járnak az általunk kívánatosnak tartott cselekvést. (Pl.: hírlevél feliratkozás, kapcsolatfelvétel, vásárlás.) A konverziós arányt úgy kapjuk meg, hogy a látogatók számát elosztjuk a konverziót végzők számával.

  • A weboldal havi forgalma: A weboldalra érkező látogatók átlagos havi száma. (Figyeljük meg a szezonális változásokat és a marketing kampányok eredményezte forgalom növekedést.)

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga