A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

9 gyakorlati tipp a sikeres online márkaépítéshez 9 gyakorlati tipp a sikeres online márkaépítéshez

Dátum: 2009-12-20

márkaépítés, brandépítés  egyik fontos tényezője az interneten a bizalom kiépítése, egyfajta PR tevékenység, melynek alapja a cég online kommunikációs tevékenysége, elsődlegesen a honlapja, illetve az azon keresztül kommunikált információk tartalma, minősége, a látogatók magas színvonalú kiszolgálása.

Nem elég csak megfelelni a vásárlói elvárásoknak, meg is kell haladni azokat és proaktív módon alakítani kell a közösségek véleményét.

A téma az utcán hever A téma az utcán hever

Dátum: 2010-02-21

Aki folyamatosan vezet szakmai blogot, ír cikkeket a honlapjára, az bizony sokszor kifogy az ötletekből.

Egy előző bejegyzésben már felsoroltunk néhány praktikus ötletet, ahonnan ihlet hiány esetén meríthetünk, most saját tanácsunkat megfogadva mélyebben belemerülünk a témába és adunk még néhány tippet az ötlet gyűjtéshez.

7 cikk, ami garantáltan felkelti olvasói érdeklődését 7 cikk, ami garantáltan felkelti olvasói érdeklődését

Dátum: 2010-02-20

Hányszor gondolkodott már órákat azon, hogy milyen blog bejegyzést, cikket írjon honlapjára, amivel felkeltheti olvasói figyelmét?

Ugye, nem is olyan könnyű megtalálni a megfelelő témát.

Nielsen kutatás a reklámok megbízhatóságáról Nielsen kutatás a reklámok megbízhatóságáról

Dátum: 2010-02-25

265 000 internet használó bevonásával, 47 országban készített felmérést a Nielsen a reklámbizalomról. Azt kutatták, hogy melyik az a médium, aminek reklámjaiban a legjobban megbíznak a felhasználók.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga