A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

3D képek saját fotókból 3D képek saját fotókból

Dátum: 2009-12-06

Nem új, de még talán kevéssé közismert a Microsoft Photosynth nevű szoftvere.
Egy, az internetről ingyenesen letölthető plugin segítségével két dimenziós fotóinkból három dimenziós világot alkothatunk a program segítségével.

13+1 top tipp a természetes linképítéshez 13+1 top tipp a természetes linképítéshez

Dátum: 2009-12-14

Hogyan szerezzünk a weboldalunkra mutató, értékes linkeket?

Egy weboldal jó helyezésének a keresőkben fontos kritériuma az oldalra mutató linkek száma, minősége.

A keresőrobotok számára ezek az úgynevezett "backlinkek" mutatják, hogy mennyire fontos az adott oldal az internet felhasználók számára. Minél fontosabb egy oldal a usereknek, annál előbbre kerül a természetes találatok között.

Internet Hungary 2009 Internet Hungary 2009

Dátum: 2009-12-06

Idén októberben immár 10. alkalommal került megrendezésre az Internet Hungary konferencia. 

A konferencia központi témája a keresőhirdetés versus keresőoptimalizálás kérdése volt, illetve az internet piac újrafelosztása a közösségi médiák növekvő szerepe miatt. Az előadásokban természetesen az internet jövőjének, a trendek alakulásának a boncolgatása sem maradhatott el. 

7+1 közösségi média optimalizálási (SMO) tipp 7+1 közösségi média optimalizálási (SMO) tipp

Dátum: 2009-12-16

A 2009-es Internet Hungary konferencia egyik kiemelt témája volt az SMO (Social Media/Marketing Optimization), a közösségi média optimalizálás.

Ennek oka, hogy ma már az emberek az internetezéssel töltött idő 25%-át a közösségi oldalakon töltik, ez közel háromszor annyi, mint amennyit információkeresésre fordítanak a Google-ban. (Adatok forrása: Nielsen, Ipsos-Gemius: 2009. szeptember)

Természetesen a közösségi média sem csodafegyver, nem való mindenkinek: vannak olyan iparágak, termékek, amik jelenléte a közösségi oldalakon szükségtelen és céltalan. Ilyenek a kifejezetten szűk B2C szektor számára készülő termékek, egy szűk piac számára nyújtott speciális szolgáltatások.

A közösségi média erejét leginkább a B2C célcsoporttal rendelkező cégek tudják kiaknázni. Ahhoz azonban, hogy a lehető legjobb eredményt érjék el, természetesen e marketing eszköz használatánál is elengedhetetlen a tervezés és az eredmények mérése, a különböző csatornákon (pl. twitter, facebook, fórumok, blog, videómegosztó oldalak, stb.) közvetített üzenetek tartalmának és kreatív megjelenítésének összehangolása, a megfelelő csatornák kiválasztása, azaz az SMO.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga