A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Új, online hirdetésmérő rendszert vezet be a Nielsen

Szerző: Németh Krisztina Közzétéve: 2010-09-28 Kategória: Online marketing hírek

Új, online hirdetésmérő rendszert vezet be a Nielsen

Az eredetileg a televíziózási szokások elektronikus nézőmérővel történő kutatásáról elhíresült Nielsen Company új online hirdetési nézettségmérő rendszert vezet be.

Nielsen Online Campaign Rating a televíziós reklámok teljesítményének méréséhez hasonló mérőszámokban fogja mérni az online reklámok hatékonyságát.

A jelenlegi online mérőrendszerekhez képest pontosabb, gyorsabban riportálható és szélesebb lefedettségű lesz az új mérés. A mérőszámok lehetővé teszik az online kampányok közönségének jobb megismerését, objektív módon történő értékelését.

Az új mérőrendszer tesztelését 2010. negyedik negyedévében kezdik meg.

Oszd meg!

Hozzászólások (0)

Írj egy hozzászólást

Vendégként szólsz hozzá. Lent tudsz bejelentkezni.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga