A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Mobilkörkép - NRC kutatás a hazai mobilhasználatról

Szerző: Németh Krisztina Közzétéve: 2011-04-06 Kategória: Mobil marketing, Online marketing

Mobilkörkép - NRC kutatás a hazai mobilhasználatról

Az NRC kutatást végzett a hazai mobilhasználók körében.

Nem meglepő módon a legnagyobb okostelefon használók a 18-29 évesek: a kutatás szerint minden 4. fiatal felnőtt zsebében okostelelfon lapul.

A mobil operációs rendszerek tekintetében nálunk még mindig a Symbian vezet, de szorosan a nyomában már ott található a feltörekvőben lévő Android is, mely ingyenesen elérhető széleskörű applikációi révén kezd az okostelefon használók kedvencévé válni.

Az elvárt funkciók közül az első helyezettek:

  1. a fényképkészítés,
  2. a memória bővíthetőségének lehetősége,
  3. a zenelejátszás/rádió.

A WIFI a 7. helyen, a GPS funkció nyolcadikként végzett, megelőzve a közösségi oldalak elérhetőségét, és az e-mail küldést, melyeket csak a 9., 12., 11. helyen soroltak fel a mobilhasználók.

A legnépszerűbb márkák a Nokia, Samsung és a Sony-Ericsson lettek.

A kutatás eredményeit összefoglaló infografikából kiderül, hogy internezésre még csak az okostelefon tulajdonosk harmada (36%) használja készülékét, azt is csak alkalomszerűen.

NRC mobilkörkép 2011Forrás: NRC, Mobilkörkép 2011.

Oszd meg!

Hozzászólások (0)

Írj egy hozzászólást

Vendégként szólsz hozzá. Lent tudsz bejelentkezni.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga