A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Mennyire ismerjük a tableteket? Mennyire ismerjük a tableteket?

Dátum: 2011-04-15

Az NRC-nek köszönhetően pontos statisztikai információkat kapthatunk arról, hogy a magyarok mennyire ismerik, használják a táblagépekete, e-book olvasókat.

Az 1000 fő bevonásával végzett reprezentatív kutatás megmutatta, hogy még nem kevés pótolnivalónk van.

Az e-book olvasók közül a két legnagyobb, a Sony Reader és a Kindle a legismertebb, de a megkérdezettek 70%-ának egyik márkanév említése sem jelentett semmit.

A Foursquare mint marketingeszköz A Foursquare mint marketingeszköz

Dátum: 2010-10-23

2010 "legmenőbb" mobil trendje Amerikában a Foursquare, a helymeghatározáson alapuló mobil közösségi média.

Egy okostelefon és a Foursquare segítségével tudathatjuk ismerőseinkkel, hogy éppen merre járunk, ott mit csinálunk, játékos módon segíti környezetünk feltérképezését.

A szolgáltatás 2009-es alapítása után alig 1 évvel már több, mint 1 millió tagot számlált.

Mobilkörkép - NRC kutatás a hazai mobilhasználatról Mobilkörkép - NRC kutatás a hazai mobilhasználatról

Dátum: 2011-04-06

Az NRC kutatást végzett a hazai mobilhasználók körében.

Nem meglepő módon a legnagyobb okostelefon használók a 18-29 évesek: a kutatás szerint minden 4. fiatal felnőtt zsebében okostelelfon lapul.

A mobil operációs rendszerek tekintetében nálunk még mindig a Symbian vezet, de szorosan a nyomában már ott található a feltörekvőben lévő Android is, mely ingyenesen elérhető széleskörű applikációi révén kezd az okostelefon használók kedvencévé válni.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga