A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Evolution 2013 - Közösségi-, performance- és mobil marketing konferencia III. Evolution 2013 - Közösségi-, performance- és mobil marketing konferencia III.

Dátum: 2013-03-16

Harmadik, befejező rész a 2013-as Online Evolúció Napján elhangzottakról.

 A közösségi média számokban 2012-ben, Magyarországon

Az interneten sajnos kevés hazai vonatkozású adatot lehet találni a "kisebb", nemzetközi közösségi média platformok használóiról.

Forgács Mariann (BeSocial) az evolution-ön tartott előadásában a facebook mellett kitért a további népszerű, nemzetközi közösségi média oldalak magyar felhasználóira is. 

Evolution 2013 - Közösségi-, performance- és mobil marketing konferencia I. Evolution 2013 - Közösségi-, performance- és mobil marketing konferencia I.

Dátum: 2013-03-13

Az idei online evolúció napja nem az új eszközökről, hanem a meglévő marketing eszközök jobb felhasználásáról, optimalizálásáról szólt.

A konferencián annyi hasznos információ hangzott el, lefedve az online marketing legjelentősebb területeit, hogy egy blogbejegyzésben lehetetlen lett volna összefoglalni - így is a teljesség igénye nélkül válogattunk az elhangzottakból.

Evolution 2013 - Közösségi-, performance- és mobil marketing konferencia II. Evolution 2013 - Közösségi-, performance- és mobil marketing konferencia II.

Dátum: 2013-03-14

A 2013-as evolution konferencián elhangzottak összefoglalásának második része, fókuszban a mobil eszközök.

Nem elég a mobil

A mobil szekcióban Deli Norbert a mobil aktivitás méréséről, Brindza Gábor pedig a mobilhirdetések lélektanáról beszélt. Mindkét előadó prezentációjában kiemelte a mobilozással eltöltött idő növekedését és beszélt a mobilhasználati szokásokról.

Mobilra optimalizált weboldal Mobilra optimalizált weboldal

Dátum: 2012-08-05

2013 év végére több, mint 50%-os volt az okostelefon penetráció a 18-59 éves, internet használó lakosság körében, a táblagépek száma háromszorosára nőtt. Az okostelefon tulajdonosok mintegy háromnegyede napi szinten használja internetezésre a telefonját, így egyre fontosabb a weboldalak mobil eszközökre történő optimalizálása.
(Kutatócentrum, http://www.kutatocentrum.hu/hirek/2014/cikk-294/2013-fordulopont-volt-a-mobilpiacon)

Bár a mobil eszközök kijelzőjének mérete fokozatosan növekszik, de fontos, hogy megkönnyítsük a felhasználóknak a mobil eszközökön az információk megtalálását, mivel arra általában kevesebb idejük van, mint a számítógép előtt ülőknek.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga