• Facebook, Twitter, Google plus


    • Közvetlen kommunikáció a felhasználókkal, célcsoporttal
    • Interaktív kommunikáció
    • Vásárlói hűség kialakítására
    • Audió- és videó tartalmak megosztása
    • Költséghatékony hirdetési eszköz
  • Wordpress, Joomla!, HTML


    • Weboldal akár pár nap alatt
    • Egyedi igényekre szabható keretrendszerek
    • Webmester nélkül módosítható weboldal
    • Könnyen változtatható, módosítható megjelenés
    • Webáruházhoz, portál oldalhozhoz is tökéletes megoldás

Globális facebook oldalak Globális facebook oldalak

Dátum: 2014-03-15

Sokáig megoldatlan volt a facebook vállalati oldalaknál a több nyelvű oldal létrehozása.
A nemzetközi márkák számára 2 lehetőség kínálkozott:
1. Létrehoztak egy globális, angol nyelvű oldalt és mellette lokális nyelvi oldalakat.
2. Egy globális oldalt működtetek, ahol az adminok saját nyelvükön, saját országukra targetálva tették közzé posztjaikat, így minden rajongó a saját nyelvére vonatkozó üzeneteket láthatta.

Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 1. Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 1.

Dátum: 2014-03-02

2014. február 28-án került megrendezésre az 1. Webáruház Marketing Nap, melynek tanulságait összegezzük a következő bejegyzésekben, tippeket adunk a webáruház hatékonyságának, konverziójának, értékesítéséi volumenének növelésére.

Sok webáruház tulajdonos irreális elvárásokkal indítja be üzletét, de tisztában kell lenni azzal, hogy Magyarországon a webshop-ok több, mint felének 1%-nál kisebb a konverziója. Nem elég a jó ötlet, megfelelő kivitlezésre és marketingkommunikációra is szükség van a sikerhez.

Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 2. Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 2.

Dátum: 2014-03-04

Az előző bejegyzésben azt mutattuk meg, hogyan döntenek a fogyasztók, miért jó, ha határozottan, jól elkülöníthetően pozícionáljuk webáruházunkat és brandet, márkát építünk termékünk köré.

Ebben a bejegyzésben arról lesz szó, hogyan tartsuk a felhasználókat az oldalon, hogyan támogassuk őket abban, hogy eljussanak a tranzakcióig, hogyan biztosítsunk pozitív vásárlási élményt számukra.

Márkaépítés keresőmarketing eszközökkel Márkaépítés keresőmarketing eszközökkel

Dátum: 2010-09-12

Ügyfél oldalról sokszor felmerülő kérdés, hogyha brandépítés céljából akarjuk használni az online marketing eszközöket, akkor szükség van-e keresőmarketingre, illetve a keresőmarketing hogyan építhető be a brandépítés stratégiájába?

Az Enquiro Research 2009-ben végzett kutatása bizonyította, hogy még az ismert, régóta a piacon lévő márkáknak sem szabad elhanyagolniuk a keresőmarketing használatát.

Projektek - a teljesség igénye nélkül

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga