A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Linképítési praktikák webshopoknak Linképítési praktikák webshopoknak

Dátum: 2012-09-17

A webshopok off-site keresőoptimalizálása, a linképítés sok szakembernek is kihívást jelent.

Egy webáruház több száz, adott esetben akár több ezer oldalból is állhat, tartalma pedig dinamikusan változik: hogyan kezdjünk neki a linképítéshez, hogyan érjük el, hogy a felhasználók maguk építsenek linkeket?

 

Kezdjük a munkát az áruház nyitása előtt!

A tervezett indulás előtt egy átmeneti, statikus oldal és egy bevezető teaser kampány (pl. humoros, érdekes vírusvideó) segítségével már a webshop tényleges indulása előtt sok érdeklődőt és velük együtt értékes linket szerezhetünk.

Linkek irányítása a kategória oldalakra

Az e-commerce oldalak legstabilabb, legbiztosabb pontjai az úgynevezett kategória oldalak, a termékcsoportok gyűjtőoldalai.

A linképítés során ezekre az oldalakra kell koncentrálnunk, hiszen az oldal esetleges átalakítása, a termékek változása esetén ezek azok az oldalak, amik állandóak.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga