A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Mennyire ismerjük a tableteket? Mennyire ismerjük a tableteket?

Dátum: 2011-04-15

Az NRC-nek köszönhetően pontos statisztikai információkat kapthatunk arról, hogy a magyarok mennyire ismerik, használják a táblagépekete, e-book olvasókat.

Az 1000 fő bevonásával végzett reprezentatív kutatás megmutatta, hogy még nem kevés pótolnivalónk van.

Az e-book olvasók közül a két legnagyobb, a Sony Reader és a Kindle a legismertebb, de a megkérdezettek 70%-ának egyik márkanév említése sem jelentett semmit.

Nielsen kutatás a reklámok megbízhatóságáról Nielsen kutatás a reklámok megbízhatóságáról

Dátum: 2010-02-25

265 000 internet használó bevonásával, 47 országban készített felmérést a Nielsen a reklámbizalomról. Azt kutatták, hogy melyik az a médium, aminek reklámjaiban a legjobban megbíznak a felhasználók.

Új, online hirdetésmérő rendszert vezet be a Nielsen Új, online hirdetésmérő rendszert vezet be a Nielsen

Dátum: 2010-09-28

Az eredetileg a televíziózási szokások elektronikus nézőmérővel történő kutatásáról elhíresült Nielsen Company új online hirdetési nézettségmérő rendszert vezet be.

Nielsen Online Campaign Rating a televíziós reklámok teljesítményének méréséhez hasonló mérőszámokban fogja mérni az online reklámok hatékonyságát.

Felmérés az internetezők hangulatáról Felmérés az internetezők hangulatáról

Dátum: 2009-12-06

A közeledő tavasz és jó idő ellenére sem javul az internetezők közhangulata - derül ki az NRC Piackutató felméréséből.   Az online piackutatással foglalkozó NRC több, mint három éve végez felmérést az internet használók körében a közélettel kapcsolatos hangulatról.  

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga