A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Evolution 2013 - Közösségi-, performance- és mobil marketing konferencia II. Evolution 2013 - Közösségi-, performance- és mobil marketing konferencia II.

Dátum: 2013-03-14

A 2013-as evolution konferencián elhangzottak összefoglalásának második része, fókuszban a mobil eszközök.

Nem elég a mobil

A mobil szekcióban Deli Norbert a mobil aktivitás méréséről, Brindza Gábor pedig a mobilhirdetések lélektanáról beszélt. Mindkét előadó prezentációjában kiemelte a mobilozással eltöltött idő növekedését és beszélt a mobilhasználati szokásokról.

YouTube videó hirdetés optimalizálása YouTube videó hirdetés optimalizálása

Dátum: 2012-09-21

A YouTube 800 millió egyedi felhasználó látogatja havonta, így a hirdetések segítségével könnyen, gyorsan érhetün el nagy tömegeket. Ahhoz, hogy a hirdetéseink minél hatékonyabbak legyenek és kedvező áron jussunk hozzájuk optimalizálni kell őket.

Az optimalizálásnak három fő területe van:

  1. A videó kreatívjának optimalizálása
  2. A licit optimalizálása
  3. A célzás optimalizálása

Evolution 2013 - Közösségi-, performance- és mobil marketing konferencia I. Evolution 2013 - Közösségi-, performance- és mobil marketing konferencia I.

Dátum: 2013-03-13

Az idei online evolúció napja nem az új eszközökről, hanem a meglévő marketing eszközök jobb felhasználásáról, optimalizálásáról szólt.

A konferencián annyi hasznos információ hangzott el, lefedve az online marketing legjelentősebb területeit, hogy egy blogbejegyzésben lehetetlen lett volna összefoglalni - így is a teljesség igénye nélkül válogattunk az elhangzottakból.

Hogyan legyen kevesebb visszaforduló látogatónk? Hogyan legyen kevesebb visszaforduló látogatónk?

Dátum: 2012-08-08

A Google Analytics egyik legfontosabb minőségi mérőszáma a "bounce rate", a visszapattanási, visszafordulási arány.

Ez a mérőszám mutatja meg, hogy a különböző forrásokból az oldalunkra érkező látogatók mennyire találják meg a keresett információkat, azt találják-e az oldalon, amit kerestek. A visszafordulási arány vizsgálatánál figyelembe kell venni, hogy az eredményt torzítja azoknak a látogatóknak a száma, akik az oldal megtekintése után valamelyik aldomainre navigálnak.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga