A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 2. Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 2.

Dátum: 2014-03-04

Az előző bejegyzésben azt mutattuk meg, hogyan döntenek a fogyasztók, miért jó, ha határozottan, jól elkülöníthetően pozícionáljuk webáruházunkat és brandet, márkát építünk termékünk köré.

Ebben a bejegyzésben arról lesz szó, hogyan tartsuk a felhasználókat az oldalon, hogyan támogassuk őket abban, hogy eljussanak a tranzakcióig, hogyan biztosítsunk pozitív vásárlási élményt számukra.

Hogyan készül a jó landing page? Hogyan készül a jó landing page?

Dátum: 2014-01-28

Amennyiben weboldalunkon értékesíteni szeretnénk, vagy "lead"-eket, potenciális ügyfelek adatait szeretnénk összegyűjteni, akkor elengedhetetlen, hogy legyen egy, termékünk, szolgáltatásunk szempontjából jól konvertáló, hatékony fogadó oldalunk, "landing page"-ünk.

Az online hirdetési kampányoknál ez az oldal funkcionál fogadó oldalként, ide érkeznek a hirdetésre kattintók.
A "landing page" megjelenése, kialakítása céljától függően - pl. közvetlen értékesítés vagy lead gyűjtés - különböző.

Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 1. Gyakorlati tippek webáruház tulajdonosoknak 1.

Dátum: 2014-03-02

2014. február 28-án került megrendezésre az 1. Webáruház Marketing Nap, melynek tanulságait összegezzük a következő bejegyzésekben, tippeket adunk a webáruház hatékonyságának, konverziójának, értékesítéséi volumenének növelésére.

Sok webáruház tulajdonos irreális elvárásokkal indítja be üzletét, de tisztában kell lenni azzal, hogy Magyarországon a webshop-ok több, mint felének 1%-nál kisebb a konverziója. Nem elég a jó ötlet, megfelelő kivitlezésre és marketingkommunikációra is szükség van a sikerhez.

Evolution 2013 - Közösségi-, performance- és mobil marketing konferencia III. Evolution 2013 - Közösségi-, performance- és mobil marketing konferencia III.

Dátum: 2013-03-16

Harmadik, befejező rész a 2013-as Online Evolúció Napján elhangzottakról.

 A közösségi média számokban 2012-ben, Magyarországon

Az interneten sajnos kevés hazai vonatkozású adatot lehet találni a "kisebb", nemzetközi közösségi média platformok használóiról.

Forgács Mariann (BeSocial) az evolution-ön tartott előadásában a facebook mellett kitért a további népszerű, nemzetközi közösségi média oldalak magyar felhasználóira is. 

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga