A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Mi az a "facebook offers"?

Szerző: Németh Krisztina Közzétéve: 2012-04-09 Kategória: Közösségi média marketing, Facebook, Online marketing

Mi az a

A timeline kötelező bevezetésével egy időben indította a facebook az "offers" szolgáltatást. Az offers egyelőre még nem érhető el minden országban, így sajnos Magyarországon sem.

Mi is az az offers és hogyan használhatjuk fel majd értékesítésünk felpörgetésére?

Az "offers" segítségével az oldalak kedvezményeket, kvázi "kuponokat" adhatnak a rajongóiknak.

Azok a rajongók, akik igénybe kívánják venni a kedvezményt, az ajánlatra történő kattintás után e-mail értesítést kapnak, amit ki kell nyomtatni és a beváltóhelyen bemutatni.

Jelenleg az offers-t csak azok a cégek vehetik igénybe, akiknek saját facebook ügyfélmenedzserük van, tehát eddig sokat költöttek fizetett, prémium hirdetésekre a közösségi site-on.

A kedvezmények létrehozásuk rendkívül egyszerű: a megosztás ablakban (a timeline tetején) az "offers"-t kell majd kiválasztanunk.

Facebook offers létrehozása

Az ajánlatunknak adni kell egy figyelemfelkeltő címet, meg kell fogalmazni az ajánlatot, majd beállítani, hogy meddig érvényes és végül feltölteni egy képet.

Az ajánlat részletei a kurzor kupon fölé történő mozgatásával tekinthetők meg:

Facebook offers részletek

Az "offers" kuponon a szöveges rész alatt követhető, hogy eddig mennyien vették igénybe az ajánlatot.

Mire figyeljünk, az ajánlat készítésénél?

  1. Az offers elsősorban kedvezményes akciókhoz, vagy ingyenes ajándék kuponok rajongókhoz történő eljuttatására alkalmas.
    Figyeljünk oda, hogy legalább 20% kedvezményt adjunk rajongóinknak!
  2. Egyszerűen, tömören, érthetően írjuk le az akciót.
  3. Legyen természetes a szövegezése, ne "marketing-szagú".
  4. Ne legyen irreálisan rövid, vagy túl hosszú a felhasználási határidő.
  5. Rögzítsük az oldalunk tetején, vagy hirdessük meg szponzorált sztoriként, hogy minél többen értesüljenek róla.
  6. Figyeljünk oda, hogy minden alkalmazott ismerje a promóciót, ne érje őket meglepetésként, ha valaki a kuponra hivatkozva kedvezményt kér.

Reméljük, hogy az offers mielőbb elérhető lesz mindenki számára, mert a kis marketing büdzsével rendelkező KKV-k számára jó megoldás vásárlóközönségük bővítésére.

Oszd meg!

Hozzászólások (0)

Írj egy hozzászólást

Vendégként szólsz hozzá. Lent tudsz bejelentkezni.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga