• Facebook, Twitter, Google plus


    • Közvetlen kommunikáció a felhasználókkal, célcsoporttal
    • Interaktív kommunikáció
    • Vásárlói hűség kialakítására
    • Audió- és videó tartalmak megosztása
    • Költséghatékony hirdetési eszköz
  • Wordpress, Joomla!, HTML


    • Weboldal akár pár nap alatt
    • Egyedi igényekre szabható keretrendszerek
    • Webmester nélkül módosítható weboldal
    • Könnyen változtatható, módosítható megjelenés
    • Webáruházhoz, portál oldalhozhoz is tökéletes megoldás

Google Zümm (Buzz): 2010 új közösségi média trendje? Google Zümm (Buzz): 2010 új közösségi média trendje?

Dátum: 2010-02-09

Ma 7 óra után kezdődött a Google sajtótájékoztatója, melyen bemutatták az új szolgáltatást, a Google Buzz-t, mely nálunk a Zümm nevet fogja viselni.

Az új szolgáltatás a Gmailbe beépülve teszi lehetővé a gyorsabb szöveges, képi, videó tartalom megosztását az általunk meghatározott, szűkebb felhasználói, ismerősi kör, vagy éppen az egész világ számára.

Sikeres közösségi média kampány? Sikeres közösségi média kampány?

Dátum: 2009-12-16

Szakmai körökben igen vitatott téma a közösségi marketing, közösségi média optimalizálás (SMO) hatékony, tervezett alkalmazásának, illetve hatékonyság -mérésének kérdése.

SMM (Social Media Marketing) pro- és kontra

Tény, hogy a közösségi marketing megoldások alkalmazásával átengedjük az irányítást a felhasználóknak: nehéz előre megjósolni és befolyásolni a felhasználók reakcióját az üzenetre. Ezeknél a marketing eszközöknél nem tűzhetünk ki célul konkrét látogatószámokat, vagy megjelenéseket, mint például egy keresőhirdetés, vagy klasszikus banner kampány esetén.

29 tipp: Hogyan használjuk okosan a közösségi médiát? 29 tipp: Hogyan használjuk okosan a közösségi médiát?

Dátum: 2010-01-20

2010 az előrejelzések szerint a közösségi média éve lesz: a kis- és nagyvállalatok online marketing stratégiájának a legfontosabb elemét - a keresőmarketingen kívül - a különböző közösségi médiumokban, tartalom-, kép- és videómegosztó oldalakon, blogokban, fórumokban, közösségépítő oldalakon történő megjelenés fogja jelenteni. 

A kisebb, külön marketing részleg nélküli cégek számára ez nagy kihívást jelent, mivel bár költséghatékony, és alacsony költségvetéssel rendelkező vállalkozások számára is elérhető reklámeszközről van szó, tudatos, tervszerű, és rendszeres használata jelentős időráfordítást igényel.

7+1 közösségi média optimalizálási (SMO) tipp 7+1 közösségi média optimalizálási (SMO) tipp

Dátum: 2009-12-16

A 2009-es Internet Hungary konferencia egyik kiemelt témája volt az SMO (Social Media/Marketing Optimization), a közösségi média optimalizálás.

Ennek oka, hogy ma már az emberek az internetezéssel töltött idő 25%-át a közösségi oldalakon töltik, ez közel háromszor annyi, mint amennyit információkeresésre fordítanak a Google-ban. (Adatok forrása: Nielsen, Ipsos-Gemius: 2009. szeptember)

Természetesen a közösségi média sem csodafegyver, nem való mindenkinek: vannak olyan iparágak, termékek, amik jelenléte a közösségi oldalakon szükségtelen és céltalan. Ilyenek a kifejezetten szűk B2C szektor számára készülő termékek, egy szűk piac számára nyújtott speciális szolgáltatások.

A közösségi média erejét leginkább a B2C célcsoporttal rendelkező cégek tudják kiaknázni. Ahhoz azonban, hogy a lehető legjobb eredményt érjék el, természetesen e marketing eszköz használatánál is elengedhetetlen a tervezés és az eredmények mérése, a különböző csatornákon (pl. twitter, facebook, fórumok, blog, videómegosztó oldalak, stb.) közvetített üzenetek tartalmának és kreatív megjelenítésének összehangolása, a megfelelő csatornák kiválasztása, azaz az SMO.

Projektek - a teljesség igénye nélkül

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga