A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Keresőoptimalizálási praktikák: mit szabad és mit nem? 1.

Szerző: iProfit Közzétéve: 2013-12-16 Kategória: Google, Keresőoptimalizálás (SEO), Keresőmarketing

Keresőoptimalizálási praktikák: mit szabad és mit nem? 1.

2012-2013 nagy változásokat hozott a keresőoptimalizálásban, a legnagyobb kereső működésében. 

A spamek, manipulációs technikák irányuló Panda, Pingvin algoritmus módosítások, és a Kolibri kereső algoritmus bevezetése sok korábbi, jól bevált SEO módszer működését kérdőjelezte meg és alapjaiban változtatta meg a találati listákat.

Akkor hát hogyan tovább?

A keresőoptimalizálás során innentől kezdve még jobban kell fókuszálni a tartalomra, illetve a közösségi média jelenlétre.

Pozitív keresőoptimalizálási praktikák

  • Technikailag, programozásilag törekedjünk az optimális site kialakításra. Ne használjunk túl sok szkriptet az oldalon, vigyázzunk a kódok és a szöveges tartalom arányára.
    Figyeljünk a meta adatok, főcímek helyes használatára, a média fájlok, pdf-ek optimalizálására.
  • Biztosítsunk magas szintű felhasználói élményt (UX) a weboldalra érkező látogatóknak. 
  • Folyamatosan monitorozzuk az oldalt és végezzük el a szükséges technológiai módosításokat (pl.: reszponzív dizájn kialakítása, külön nyomtatási layout kialakítása, stb.).
  • Határozzuk meg, hogy milyen akciókat várunk el a felhasználóktól és ennek megfelelően irányítsuk őket a weboldalon. Kövessük nyomon a konverziókat és végezzünk tesztek a konverziók optimalizálására.
  • Rendszeresen monitorozzuk az iparágunkhoz kapcsolódó kulcsszavakat és szükség esetén végezzünk módosításokat.
  • A kulcsszavak használatával készítsünk stratégiát a weboldalon kívül megjelenő tartalmakra - pl. PR cikkek, közösségi média bejegyzések. Törekedjünk a hitelességre és a szakmai kompetencia érzékeltetésére.
    A közösségi médiában nem elég elérni célcsoportunkat, de aktivizálni is kell a rajongókat.
  • Úgynevezett "linkbaiting" módszerekkel a tervezett linképítés helyett törekedjünk a természetes linkek szerzésére.

Neked milyen jól bevált keresőoptimalizálási módszered van?

Oszd meg!

Hozzászólások (0)

Írj egy hozzászólást

Vendégként szólsz hozzá. Lent tudsz bejelentkezni.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga