A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Továbbra is hirdethetünk márkanévre az AdWords-ben

Szerző: Németh Krisztina Közzétéve: 2010-03-24 Kategória: Online marketing hírek, Google AdWords, Keresőmarketing

Továbbra is hirdethetünk márkanévre az AdWords-ben

Sok AdWords hirdetést használó nem tudja, de a keresőhirdetésben lehetőség van márkanevekre történő hirdetésre is.

márkanévre történő hirdetés ellen a luxus termékek forgalmazásában érdekelt Louis Vuitton Moet Hennessy nyújtott be bírósági keresetet, mivel a márkanévre történő keresés esetén a találati oldal hirdetései között hamisítványokkal kereskedő cégek is megjelentek.

Az Európai Bíróság 2010. március 23-án helyben hagyta a Google gyakorlatát. Álláspontjuk szerint mind addig nem történik jogsértés, amíg egyértelművé válik a hirdetésből a hirdető márkanévhez fűződő viszonya.

Amennyiben a hirdető márkához fűződő jogviszonya nem egyértelmű, a márkanév tulajdonosának lehetősége van jogorvoslatra, de a Google, mint a hirdetés közzétevője ebben az esetben sem tehető felelőssé, pert a hirdetést feladójával szemben indíthat a sértett fél.

A márkanévre történő hirdetés nem csak hamisítványok értékesítésére alkalmas. Segítségével lehetőség nyílik rá, hogy egy, az online keresőben már erős pozícióra szert tett konkurensünk mellett megjelenjen cégünk.

Oszd meg!

Hozzászólások (0)

Írj egy hozzászólást

Vendégként szólsz hozzá. Lent tudsz bejelentkezni.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga