A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Márkaépítés keresőmarketing eszközökkel

Szerző: Németh Krisztina Közzétéve: 2010-09-12 Kategória: Keresőmarketing, Online marketing

Márkaépítés keresőmarketing eszközökkel

Ügyfél oldalról sokszor felmerülő kérdés, hogyha brandépítés céljából akarjuk használni az online marketing eszközöket, akkor szükség van-e keresőmarketingre, illetve a keresőmarketing hogyan építhető be a brandépítés stratégiájába?

Az Enquiro Research 2009-ben végzett kutatása bizonyította, hogy még az ismert, régóta a piacon lévő márkáknak sem szabad elhanyagolniuk a keresőmarketing használatát.

A kutatás során 5 különböző csoport "nem márkázott" keresését ("Ha energiatakarékos autót keres, akkor melyik autó juteszébe?") vizsgálták:

Honda Google SERP találati oldal

  • az 1. csoport keresési eredményei között nem jelent meg a Honda kifejezés,
  • a 2. csoport számára csak a jobb oldali, szponzorált találatok között jelent meg a brandingelt hirdetés,
  • a 3. csoport a bal oldali, organikus találatok első találatai között látta a Honda hirdetését,
  • a 4. kísérleti csoport a brandingelt hirdetést az organikus találatok felett megjelenő szponzorált linkek között láthatta,
  • az 5. csoport pedig a többi kísérleti csoporttól eltérően egyszerre két helyen, a felső szponzorált linkek és a felső organikus találatok között is találkozhatott a márkanévvel.

Oszd meg!

Hozzászólások (0)

Írj egy hozzászólást

Vendégként szólsz hozzá. Lent tudsz bejelentkezni.

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga