A web érted dolgozik!

 

Stratégia tervezés, dizájn, tesztelés, módosítás

a jobb üzleti eredmények elérése érdekében.

Bing Accredited Professional nemzetközi hirdetési vizsga

Szerző: iProfit Közzétéve: 2014-02-03 Kategória: Bing, Google AdWords, Keresőmarketing

Bing Accredited Professional nemzetközi hirdetési vizsga

Ismét vizsgázottak lettünk: ezúttal a Bing hirdetési kampányainak menedzselésére vonatkozó vizsga követelményeit teljesítettük.

Világviszonylatban a keresők piacát a Google dominálja átlag 75-85%-os részesedéssel a desktop keresések, és 90%-os részesedéssel a mobil keresések között, de egyes országokban jelentős a helyi, vagy egyéb nemzetközi keresők jelenléte is. 

A kínai piacon a Baidu-val kell számolni, míg angol nyelvterületen stabilan tartja részesedését a Yahoo, Bing és az AOL keresője.

Bing kattintás alapú (PPC) hirdetések

A Bing, hasonlóan a Google-höz, szöveges, kattintás alapú (PPC) hirdetéseket kínál elsősorban angol nyelvterületen, néhány európai országban, de nemsokára nyílnak a Közel-keleti piacok is.

Jelenleg a hirdetések az alábbi országokban érhetők el:

Argentina Austria
Brazil Canada
Chile Columbia
Denmark Finland
France Germany
Hong Kong India
Indonesia Ireland
Italy Malaysia
Mexico Netherlands
Norway Peru
Philippines Singapore
Spain Sweden
Switzerland Taiwan
Thailand United Kingdom
United States Venezuela
Vietnam

A kulcsszó alapú hirdetések a legtöbb országban a Yahoo-Bing hálózat rendszerében jelennek meg, tehát a Bing keresőjén kívül a Yahoo-hoz, a Microsoft-hoz és az AOL-hez tartozó oldalakon is.

A hirdetések geográfiai célzása országonként még eltérő: Amerika egyes városaiban (pl. New York) akár metró állomásokra is célozhatunk, de országra, városra, illetve körzetre szinte minden országban egyformán targetálhatunk.

A hirdetések megjelenítésének alapja elsődlegesen a keresést végző felhasználó lokációja, ezen felül a nyelv, demográfiai, időpont alapján szűkíthetjük a célcsoportot.

A konverziók követésére természetesen ugyanúgy van lehetőség, mint az AdWords esetében: a hirdetés érkeztető oldalában elhelyezett kód segítségével mérhetjük a hirdetés teljesítményét, követhetjük a felhasználók viselkedését.

A Bing hirdetési rendszerének felépítése rendkívül hasonlít az AdWords struktúrájához, ezért meglévő Google kampányainkat egyszerűen importálhatjuk, így biztosítva egységes megjelenést márkánk számára egy kampány során.

Oszd meg!

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga