• Facebook, Twitter, Google plus


    • Közvetlen kommunikáció a felhasználókkal, célcsoporttal
    • Interaktív kommunikáció
    • Vásárlói hűség kialakítására
    • Audió- és videó tartalmak megosztása
    • Költséghatékony hirdetési eszköz
  • Wordpress, Joomla!, HTML


    • Weboldal akár pár nap alatt
    • Egyedi igényekre szabható keretrendszerek
    • Webmester nélkül módosítható weboldal
    • Könnyen változtatható, módosítható megjelenés
    • Webáruházhoz, portál oldalhozhoz is tökéletes megoldás

Google - bing keresőoptimalizálás: 1:0? Google - bing keresőoptimalizálás: 1:0?

Dátum: 2010-02-24

A 2009-es Internet Hungary konferencia egyik kiemelt témája volt az SMO (Social Media/Marketing Optimization), a közösségi média optimalizálás.

Ennek oka, hogy ma már az emberek az internetezéssel töltött idő 25%-át a közösségi oldalakon töltik, ez közel háromszor annyi, mint amennyit információkeresésre fordítanak a Google-ban. (Adatok forrása: Nielsen, Ipsos-Gemius: 2009. szeptember)

Természetesen a közösségi média sem csodafegyver, nem való mindenkinek: vannak olyan iparágak, termékek, amik jelenléte a közösségi oldalakon szükségtelen és céltalan. Ilyenek a kifejezetten szűk B2C szektor számára készülő termékek, egy szűk piac számára nyújtott speciális szolgáltatások.

A közösségi média erejét leginkább a B2C célcsoporttal rendelkező cégek tudják kiaknázni. Ahhoz azonban, hogy a lehető legjobb eredményt érjék el, természetesen e marketing eszköz használatánál is elengedhetetlen a tervezés és az eredmények mérése, a különböző csatornákon (pl. twitter, facebook, fórumok, blog, videómegosztó oldalak, stb.) közvetített üzenetek tartalmának és kreatív megjelenítésének összehangolása, a megfelelő csatornák kiválasztása, azaz az SMO.

Google AdWords keresőhirdetés kérdezz-felelek Google AdWords keresőhirdetés kérdezz-felelek

Dátum: 2009-12-06

A keresőhirdetések 7 fő jellegzetessége

Ha már rendelkezik honlappal, akkor Ön már megtette az első lépést afelé, hogy potenciális ügyfelei az interneten is megtalálják.

"Jó, de hogyan találják meg honlapomat potenciális ügyfeleim, ha még nem ismerik a cég nevét, tevékenységét?

Hogyan reklámozzam szolgáltatásomat hatékonyan, ha nem rendelkezek nagy marketing büdzsével?"

A korlátozott marketing költségvetéssel rendelkező mikro-, kis- és középvállalatok fő reklámeszközként is hatékonyan használhatják a keresőhirdetést.

A keresőhirdetések fő jellemzője, hogy nem a megjelenésért kell fizetni, hanem a ténylegesen a weboldalra érkező látogatókért: a számlázás kattintásonként történik.

JÓ TUDNI:

1. Az internetezők 92%-a használja az internetet vásárlás előtti tájékozódásra.

13+1 top tipp a természetes linképítéshez 13+1 top tipp a természetes linképítéshez

Dátum: 2009-12-14

Hogyan szerezzünk a weboldalunkra mutató, értékes linkeket?

Egy weboldal jó helyezésének a keresőkben fontos kritériuma az oldalra mutató linkek száma, minősége.

A keresőrobotok számára ezek az úgynevezett "backlinkek" mutatják, hogy mennyire fontos az adott oldal az internet felhasználók számára. Minél fontosabb egy oldal a usereknek, annál előbbre kerül a természetes találatok között.

Projektek - a teljesség igénye nélkül

Kapcsolat

inbound certified professional
Bing Accredited Professional vizsga tanúsítvány
Google Display Hirdetés vizsga